Satelital
Mostrar en el mapa
  • Día 360

Lang zal ze leven lang zal ze leven

4 de abril de 2023, Países Bajos

En dan ben je alweer 6 jaar...wat gaat de tijd snel. En wat ben je verwend. Je bent zo ongeveer al een maand aan het aftellen en elke dag wist je het precies.

Zaterdag is Omi Gerda geweest want die kon zondag niet. Het was erg gezellig en we hebben heerlijk geluncht bij Puik want Amara wilde pannenkoeken. Alleen had ik niet gezegd dat dat een ander restaurant was als daar waar jij heen wilde. Dus toen we er voor stonde zij je heel wijs ( maar mama hier wilde ik niet heen 🤣) Maar je wilde wel pannenkoeken en die hadden ze niet bij het andere restaurant. Na De lunch nog een mooi setje kleren zelf uit mogen zoeken, en die uiteraard gelijk aan!!

Zondag ben je flink verwend en heb je echt gekregen wat je wilde magis mixies en Grugo en een fiets van papa en mama. Mama had al verklapt dat je een I'm groot taart zou krijgen,en wat is hij gaaf en lekker geworden. Met dank aan een vrouw op mama's werk 🥰.

Vandaag ben je dan echt jarig en mag je trakteren op school. Je had dit jaar zelf een ijsje gekozen en daar hoefde mama dus niet veel voor te doen.
    Dus bedacht ik Grugo maar mee te nemen om iedereen een lekker ijsje toe te wensen. Je was helemaal happy. Blij om jou blij te zien. Woensdag nog een kinder feestje en dan zit het er echt op en gaan weer een nieuw boek voor je maken.