Hungary
Vas

Here you’ll find travel reports about Vas. Discover travel destinations in Hungary of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Most traveled places in Vas:

All Top Places in Vas

Indul a tura

September 30, 2017 in Hungary

A szokásos éves MiGreen évzáró bringatura ezúttal az Őrségben volt. Az Alpaka panzióban voltunk, ami egykor szebb éveket is megélt mert az értékelése nagyon jó volt, de azért már eléggé lepukkant volt. De a közös helyisége szuper volt, elfertunk kényelmesen és cserepkalyhaval futottek. Induláskor már lehetett látni hogy nagyon szép késői őszi időnk lesz és tényleg nagyon mazlink is volt.

Vadasa to

September 30, 2017 in Hungary

Az alpaka farm után indultunk tovább, következő célállomás a Vadasa to volt. Nagyon szép kis hely, ki is találtuk hogy gyorsan korbetekerjuk. Persze Sanyi a térképen észrevette h van egy forrás is a to északi részénél, a rokalyuk forrás. Persze elindultunk megnezni de az ut egy idő után nagyon elkezdett tura útra hasonlitani vagyis tolni kellett a bringakat, de a forrás mrg sehol. Ekkorra már csak Zsuzsával maradtunk harmasban, a többiek nem jöttek tovább. Aztán Sanyi elore ment gyalog h megnézze megtalálja e, de persze nem volt sehol. Így forrás nélkül elindultunk visszafelé a tobbiekhez, hogy tudjunk továbbmenni.Read more

Pankaszi haranglab

September 30, 2017 in Hungary

A körútra utolsó állomásaként megnéztük a pankaszi haranglabat, amit 1755-ben építettek. És mivel a közösség szegény volt, nem telt nekik templomra, ezért csak egy harangtornyot tudtak megépíteni. Persze mára már felújították kicsit és elektromos harang van benne, de azért külön feltekerni is eleg volt oda a szuper úton. 😊

Alpaka farm

September 30, 2017 in Hungary

Bicikli turank első állomása az alpaka farm volt, ami a szallasunk tulajae. Abszolút hobbykent tartják, mert egyszer egy Ausztrál utjukon nagyon megszerették az alpakakat. Csodaszép kornyeztet alakítottak ki nekik és arra figyelnek h az állatoknak a legjobb legyen és mindent megkapjanak. A kert is nagyon szép, ahol meg egy halastó is van, a pasi haverjai járnak oda pecazni, mert persze tele van halakkal. Azt mondta egy alpaka szorebol készült pulcsi 70-80ezer forint és nyírják őket minden tavasszal és gyűjtik a szoruket, de mivel Magyarorszagon senki nem vásárolja fel, mert nem tudjak feldolgozni ezért csak tárolják. Szóval megvan a piaci rés, alpaka ruhadarabok a felso 10ezer számára 😂. Amúgy tényleg nagyon Cukik és rettentő puha a szoruk.Read more

Szőcei laprétek tanosveny

September 30, 2017 in Hungary

Tovább indultunk Szocere, ahol kialakítottak rgy tanösvényt a lap felett. Leparkoltuk a bringakat és elindultunk gyalog a lap feletti járatokon. Néhányan persze leestek a hídról, de senki sem süllyedt el benne, szerencsésen megúsztuk. Sőt, Zsolti meg elment lapaszni is egyet, de nem ragadt a mocsárban 😊

Vas megye, Komitat Vas, Vas, Ваш, Provincia di Vas, 버시 주, Județul Vas, Železna županija, 沃什州