India
Noida

My big fat indien wedding

January 19 in India ⋅ ☀️ 17 °C

Hüt isch useputz tag, mir gönd an e indischi hochziig 🕺👯👳‍♂️👳‍♂️. Als vorbereitig simmer it Mall of India öpis go esse und zum coifeur ga. Mir hend alli recht hunger ka also hemmer 3 talis pstellt. Es isch soo vill esse gsie, keine vo eus het möge ufesse. Es het blöderwiis niemer vor her vorgschlage, ob mer nöd 2 talis für alli 3 wend nä. Witz, t marion het das gseit und t jeannine und de adrian hend sie nur entgeistered aglueged😂😂. Zum a de hochziit chli chic usgseh hend sich d jeannine und t marion t haare wäsche und frisiere la. De adrian het e komplett überarbeitig brucht und het sich t haare schniide und de bart rasiere la.

Mir sind uf die 9i am abig a die hochziit und sind alli echli nervös gsie, was erwated eus nur detä?
      Detä acho simmer sehr herzlich vo de schwöster vo de brut in empfang gno worde. Chum simmer dine gsie, simmer vo ganz vill chellner belagered worde und hend ganz vill esse um eus ume ka. Es nei danke isch vo ihne nöd akzeptiert worde 😅😅. Wies so isch, sind au sache serviert worde, wo euse gaume nöd grad en freudetanz macht. Zum biespiel hets en shake mit paan gä. Betelnut, us was paan bestaht, wird au mit tabak gmischt und als chautabak konsumiert. Für die zentraleuropäischi gschmackschnospä eher fluech als sege.
      Villi gest vo de hochziit sind sehr neugirig uf eus zue cho und hend wellä wüsse vo wo mir sind 🙂. Hüt abig isch t verlobigs party gsie, wo de brütigam de bruut de ring an finger asteckt. Beidi familie siitene liefered sich en tanzwettkampf zu indischer musig. De jeannine ihre traum isch in erfüllig gange mitem indische tanz-flashmob 😂😂.

Es het es giganisches büffet mit ässe gä. Alles isch vegetarischi chost gsie. Sehr fein aber doch eher pikant 😂😂.
      Nach mitternacht isch s fest richtig los gange und mir hend mit de anderne gest nöd nur s tanzbei sonder au eusi schultere und ärm ordentlich im indische stiel gschütled 😂😂.

Rückfahrt nach Delhi

August 3, 2011 in India ⋅ ⛅ 28 °C

Heute Morgen galt es früh aufzustehen. Um 04:30 Uhr stand auf dem
      Programm der Sonnenaufgang beim Taj Mahal.
      Da der Taj Mahal um diese Zeit noch geschlossen war, positionierten wir
      uns auf der Rückseite des Tempels am Ufer des Flusses Yamuna.
      Für mich wird es ein unvergessliches Erlebnis bleiben.
      Von Minute zu Minute konnten man sehen wie die Sonne am Horizont
      sich abhob und der weisse Marmor des Taj Mahl bei der Sonneneinstrahlung ständig die Farben wechselte.
      Am späten Morgen fuhren wir auf der Autobahn wieder nach Delhli zurück.
      Auch heute Morgen gab es genügend interessante Eindrücke auf der
      Autobahn zu sehen.

Noida, নোইদা, نویدا, નોઇડા, नोएडा, നോയ്ഡ, नोइडा, ନୋଏଡ଼ା, ਨੋਇਡਾ, نوئدا, نويډا, Ноида, नोयडा, நொய்டா, నోయిడా, Нойда, نوئیڈا, 诺伊达