India

Show all
    • Day 2–3

Avion

October 30, 2023 in India ⋅ 🌙 21 °C

Voyage de hier dans l avion
      On nous a servi l eau dans des sorte de verres fermés, ça m'a surpris au début.
      Repas : heureusement que je ne m attendais pas à grand choses dans l avion les sortes de carré blanc, et l autre vert était bizarre en goût comme en texture. Heureusement que le poulet et le pain avec du beurre était un peu meilleur.
      Ensuite il nous on présente le petit déjeuner a 2h00 ( heure française ) alors j ai un peu beuguer avant de comprendre qu il était 6h30 en Inde

Cadeaux

October 30, 2023 in India ⋅ 🌙 20 °C

J ai offert les cadeau à la famille ils étaient super content.
      Shreya à adorer l affiche et s'ai même demander de quelle côté elle devait l accroché .
      Le chocolat et le pain à fait plaisir à tous le monde.
      Les filles ont rigolé et en même temps était contente quand elle on vu le brossé à dents Tour Effeil.
      Bref.... il ont adoré!
      Shreya c est même vanté qu elle en avait un peu plus que certaine autre...😅😂

Day 1

October 31, 2023 in India ⋅ 🌙 22 °C

Aujourd'hui,
      Pour notre première journée en Inde j'ai dû me réveiller à 5h30 pour prendre le bus à 6h30 car ils commence les cours a 7h.
      On nous a fait visiter l'école, puis nous avons fait du dessin traditionel avec des formes géométriques.
      Puis nous avons mangé à l'école et sommes rentrés.
      Dans le bus Shreya me disais que personne ne lui parlait,mais aujourd'hui comme j'étais là tous les enfants étaient curieux et parlaient.
      Une fois rentré nous avons tous fait la sieste car on c'était levé tôt.
      En rentrant son père m'a pris un bouquet de fleurs car il a dit que certain correspondant en avait eu hier à l aéroport et du coup ils a voulu aussi m en offrir un. 🤗
      Puis vers 17h nous sommes aller acheter des sacks pour l apéro.
      Nous avons manger, et enfin je leur est donné quelques bonbons car c'est Halloween aujourd'hui en France.

Day 2

November 1, 2023 in India ⋅ ☀️ 27 °C

Nous avons visité:"koda school"
      C'est une école publique prise en charge de A à Z par le directeur de l école privée de ma correspondante.
      Elle est située dans les bidons villes.
      Les cours, l'uniforme ,le repas ,la santé ( médicaments,examin médicaux...)et même la douche et fournit par l école.
      Même la santé des parents est pris en compte car si les parents sont malades les enfants doivent s occuper d eux et ne vont donc pas en cours
      Après la visite quelque étudiantes nous on fait du henné sur les mains.

Second Wedding Day

January 20 ⋅ ☀️ 16 °C

Nach em Usschlafe, wo simmer ächt hi? Natürli wieder it d Mall🤣
      Mir händ grad chli en overload vo indischem ässe gha, drum simer ines westlichs Resti, wo de Bsitzer vo de Unterkunft eus empfohle het.
      De Adi het wiedermal Poulet gässe, wills meiste da Veggi isch.
      D Marion het ein Mezze-Teller gha und Jeannine Pasta.

Wieder zrug i de Unterkunft hämer es Powernap gmacht. Mir hend den nonig wüsst, wie froh mir um das no werdet si😂

D Marion und Jeannine parat imene Saari und de Adi ebefalls im indische Style simer uf die 10 am Abig wieder zu de Location gfahre.

Wo mer acho sind, hämer de Bräutigam inere Kutsche mit enere riiise Ketti voller Gäld entdeckt. Trummler sind au scho i ihrem Elemänt gsi und hend vollgas ge🥳 D Lüüt händ eus grad wiedererchännt und hend eus grad empfange.

Wo den de Brütigam in Saal ine het wele, het er sich zerst bi de Familie vo de Bruut müsse ichaufe. Es isch es lustigs Schauspiel gsi, wie d Schwöster vo de Bruut immer meh Geld het wele. Irgendwenn ischs Geld vo de Ketti ufbrucht gsi und mir händ alli ine chönne😂
      Es isch en andere Saal gsi, wie Gester. Alles nomal grösser und pompöser, wie au alli Gäst. Sie hend nomal e Schippe drufgleit. Au zum innelaufe isch en Teppich usgleit gsi. Mir sind us em Stuune nüme use cho.

Mir händ en Bueb, um die 14i känne glernt. Er het eus den I das ganze Ässe ifgüert und eus soviel zum probiere ge🤤🤤🤤 Er isch en riise Fan vom Adi gsi und isch den de ganz Abig mit eus gsi.
      Irgendwenn isch den d Brut cho. Sie het sooooo umwerfend schön usgse, mir sind usem stuune gar nüm use chl. Ihre Uftritt isch au super inszeniert gsi, unter emene Bluemedach, viel Rauch (gmacht mit Trocheiss) und Fürwerk.
      Den ischs grösse Fötele losgange. S Brutpaar allei uf de Bühni, im Saal, Vorusse und s Brutpaar mit allne Gäst.

Es sind immer wieder gwundrigi Lüüt zu eus cho und hend es Schwätzli mit eus ghalte. Würklich so herzlich und fründlich gsi vo allne. Mir händ eus scho fast wie en Teil vo de Familie gfühlt.
      Ussert ein Kellner. De isch zum Adi cho und het ihn uf hindi öpis gfrägt. Natürli het er nüt verstande, drum isch de Bueb cho. Es het sich usegstellt, dass de Kellner de Adi um Gäld bäte het. Das isch echt chli schräg gsi. Es mag für de Kellner viellicht so vor cho si, de Adi als Inder (kein Scherz, alli meinet er isch Inder) mit zwei wiise Fraue muess Geld ha... wer weiss...

Den isch lang nüt passiert und irgendwenn isch 3 i de Nacht gsi. Den hets Brutpaar und d Familie zerst mal gässe. D Kellner hend eus nonstop scho Sache bracht und mir händ eus suscht scho dureprobiert, dass mer kein Bisse meh händ chöne ässe, jänuu😂😂😂

Sie hend eus gseit gha, mir sölled nonig hei ga, will d Zeremonie erst no chömed.
      Wos fertig gässe hend, simer I sones Zwüscherümli, wo isschalt gsi isch. Dete hets 2 Priester gha, wo den Sache gmumlet hend und es Füürli azündet hend. Zeremonie isch drum gange, wie d Brut vo de eigene Familie gat und vo de neue Familie ufgno wird. D Eltere vo de Brut hend zerst beidi gsägnet und no einiges gmacht, wo mer nöd verstande hend. Denn het s Bruutpaar 7x um das Füür müsse laufe, zerst sie vorus und den er. Nach no andere Sache isch eifach mal wieder nüt passiert und es isch scho 5i gsi😂😂😂 alli händ kei Lust me gha, weder d Gäst, S Brutpaar und au mir sind langsam müed worde. Mir händs eus nöd chöne erchläre, uf was all die Mänsche warted😂😂😂😂 es isch so e absurdi Situation gsi, aber mir händs unheimlich spannend gfunde😊
      Irgendwenn isch es gälbs Tuech uftaucht und es isch wieder bewegig I das ganze cho. De Brütigam het de Brut mit roter Farb en Strich uft Haarscheitel und d Stirn gmalt, s Zeiche, das d Frau verhürated isch. Nachher hend all Fraue us de Familie vom Brütigam au Farb uf ihre Stirn gmacht. Uf das Abe, isch d Bruut mit Gold und emene Tuech beschänkt wurde. Das söll als ihri Absicherig diene, falls em Ma öpis passiert.
      Irgendwenn het de Brütigam sini Schue zrugerchauft vo de Familie vo de Brut. Die händ sie nämlich versteckt😂 und es isch fertig gsi. D Handyuhr het tatsächlich 6.30 azeiget. Fix und fertig, aber überglücklich mit all dene neue Idrück und neue Bekanntschafte, simer mit em Uber is Hotel und sofort in Tüüfschlaf gheit😴

India Travel Day to the City of Agra

March 30 in India ⋅ ☀️ 81 °F

Agra is located about 4.5 hours by car south of Delhi.

Today, we enjoyed two magnificent highlights of this overland excursion: Agra Fort and the Taj Mahal.

Agra Fort, a UNESCO site, is located next to the Yamuna River, adjacent to the even more famous Taj Mahal. Built on 92 acres, this powerful walled city fortress of red sandstone encloses the once imperial city of the Mughal rulers. We entered through the Delhi Gate, considered the grandest of its four gates, and a masterpiece of the time. We enjoyed about two hours here.

We entered the Taj Mahal in the latter afternoon (see the next footprint for more details.)

Traveling from Kochi to Delhi by air the day before, we coached to Agra in a beautiful, comfortable liner, traversing the city out to the countryside, consisting of vast fields, small towns, smoke stacks churning out bricks for local construction projects.

The expressway was fast and long. We enjoyed seeing the occasional shanty village complete with overcrowded tuktuks and mopeds and hundreds of commercial trucks.

Day 10

November 9, 2023 in India ⋅ 🌙 22 °C

Hey !
      Nous avons passez la journée a s entrainer pour un spectacle que nous avons présenté aux familles de nos correspondants.
      Le soir nous sommes allé faire du shopping pour acheter une robe pour le festival de ce week-end.
      Rentrant on voyait plein d'immeubles déjà allumé pour le festivals c'était trop joli.

Day 4

November 3, 2023 in India ⋅ 🌙 24 °C

Coucou
      Excusez moi du manque de photos et de la qualité de celle que j ai prises et aussi du retard de ce post le wifi avait un probleme hier au moment de le poster ...
      Sinon aujourd'hui était une journée assez calme:
      Nous avons regarder un spectacle de dance indienne puis nous avons eux des cours cuisine indienne, même si les femmes chargés de préparer habituellement le repas avaiten déjà prepararer ma moitié du plat car elle avaient oublié que nous étions sensés le faire...Donc on a fait le dessert, des boules a la noix de coco...
      Après la sieste la mêre de ma corespondante m a préparé un jus d orange avec une odeur est une couleur très étrange pour des oranges présses...Le jus avait un goût de pollution...Ma correspondant me l'a reprit car je lui ai dit que je n aimais pas mais je suis senti un peu désolée pour sa mère qui m avait servit un grand verre de jus.
      Finalement vers Minuit un tremblement de terre c'est fait ressentir. C'était un peu impressionnant mais il n'y avait pas de quoi avoir peur.
      ( on m'a dit: tremblement de terre, ressentit:5,9)

Petit message pour Lilie et Swann:
      Il me semble le que vous parter bientôt en Allemagne.
      Est-ce que vous pouvez faire comment moi pour que je vois se que vous faites ? stp🙏

Sinon bonne nuit à tous le monde !
      Gros bisous😘😘

Day 7

November 6, 2023 in India

Aujourd'hui je me suis réveillé malade,
      mal au ventre, à la tête, le nez bouché.
      Je n avais as du tout faim,et me sentez pas du tout bien, et j'en ai même vomit ( désolé, je sais c'est pas très glamour ).
      Je suis quand meme alez à l école avec ma corespondante, ou je me suis reposé à l'infirmerie.
      Heureusement, que j'ai avec moi des profs accompagnateur en or.
      ( Ne vous inquiétez pas en trois jours je me sens déjà mieux )
      Sinon en fin de matinée on nous a emmener voir un bidonville.
      On se sentait tous chanceux de vivre dans nos maisons françaises à cette vu.
      Pendant l après midi nous sommes allé dans un parc de jeux c'était tellement amusant que j en ai oublié de faire des photos.

My big fat indien wedding

January 19 in India ⋅ ☀️ 17 °C

Hüt isch useputz tag, mir gönd an e indischi hochziig 🕺👯👳‍♂️👳‍♂️. Als vorbereitig simmer it Mall of India öpis go esse und zum coifeur ga. Mir hend alli recht hunger ka also hemmer 3 talis pstellt. Es isch soo vill esse gsie, keine vo eus het möge ufesse. Es het blöderwiis niemer vor her vorgschlage, ob mer nöd 2 talis für alli 3 wend nä. Witz, t marion het das gseit und t jeannine und de adrian hend sie nur entgeistered aglueged😂😂. Zum a de hochziit chli chic usgseh hend sich d jeannine und t marion t haare wäsche und frisiere la. De adrian het e komplett überarbeitig brucht und het sich t haare schniide und de bart rasiere la.

Mir sind uf die 9i am abig a die hochziit und sind alli echli nervös gsie, was erwated eus nur detä?
      Detä acho simmer sehr herzlich vo de schwöster vo de brut in empfang gno worde. Chum simmer dine gsie, simmer vo ganz vill chellner belagered worde und hend ganz vill esse um eus ume ka. Es nei danke isch vo ihne nöd akzeptiert worde 😅😅. Wies so isch, sind au sache serviert worde, wo euse gaume nöd grad en freudetanz macht. Zum biespiel hets en shake mit paan gä. Betelnut, us was paan bestaht, wird au mit tabak gmischt und als chautabak konsumiert. Für die zentraleuropäischi gschmackschnospä eher fluech als sege.
      Villi gest vo de hochziit sind sehr neugirig uf eus zue cho und hend wellä wüsse vo wo mir sind 🙂. Hüt abig isch t verlobigs party gsie, wo de brütigam de bruut de ring an finger asteckt. Beidi familie siitene liefered sich en tanzwettkampf zu indischer musig. De jeannine ihre traum isch in erfüllig gange mitem indische tanz-flashmob 😂😂.

Es het es giganisches büffet mit ässe gä. Alles isch vegetarischi chost gsie. Sehr fein aber doch eher pikant 😂😂.
      Nach mitternacht isch s fest richtig los gange und mir hend mit de anderne gest nöd nur s tanzbei sonder au eusi schultere und ärm ordentlich im indische stiel gschütled 😂😂.

Gautam Buddha Nagar