Indonesia
Bukit Gungan

Gili wir kommen 😍

April 11, 2022 in Indonesia ⋅ ⛅ 31 °C

Wir schaffen es heute doch noch nach Gili, dank einem Einheimischen, dürfen wir mit einer Transport Fähre nach Lombok Süd fahren.

Von Lombok Süd geht es dann mit dem Taxi nach Nord, von dort fahren wir mit einem Fischerboot nach Gili Trawangan….

Dauer : 6h
      Preis: 20€

Jetzt gehts los, bis morgen 😊

🤣🤣🤣

4/11/22Reply

Lui lekker by die see

January 22 in Indonesia ⋅ 🌧 28 °C

Vanoggend het ons lekker laat gelê (10am) te danke aan sondigte gordyne. (Die son het wel so lekker geskyn en ons was so klein bietjie spyt)

Corné moes kort na sy ontwaking, sy lock-picking skills beoefen en my tas oop kry, want vanoggend 02:30 kon nie een van ons dit oop kry nie. (Ons het die pin verkeerd gehad) Gelukkige het Penny my adviseer om die klere tussen die twee tasse te verdeel, so ons het geweet ons sal okay wees as ons nie dadelik die tas oop kry nie. (Great tip!)

Toe ons uiteindelik op en aan die gang kom, was die eerste plan om kos te kry. Ons het 'n baie smaaklik Balinese ontbyt gehad. Die mense hier is besonders vriendelik en hulpvaardig.

Dié nuuskierigheid was net te groot so ons stap toe so 2km om die omliggende gebied te verken. Die graslande en natuur gebied is besonders mooi, maar wat vir my uitgestaan het was hoe roekelose die mense op hulle poeggies is, geen helmet, 2-3 mense per voertuig, geen beskerming, plakkies... Eks bly ons werk nie hier nie, want ek kan dink die trauma gevalle wat in kom is rof.

Na 'n rustige middag by die swembad met die see voor ons uitgestrek, het ons bietjie begin beplan aan die week se avonture... Ons sien baie uit vir die week!

Die aand is afgesluit met canapés en wyn saam met die gaste van Royal Chaddidasha. Ons het mense van verskeie nationaliteiete ontmoet. (Barbara en David - Kanada , Susan en Peter - Denmarke, John en Penny - Italië, en 'n paar ander van Australië en Indië.)

Corné het natuurlik die aand in die swembad afgesluit.

klink te lekker!!

Sjoe nig,jy beskryf jul vakansie so mooi.!Jy het 'n talent met woorde.Voel asof ek daar is.Kan nie wag om die volgende hoofstuk van jul avontuur te sien en lees nie.

dankie nig, Corné is eintlik altyd die skrywer, maar hy dwing my om my skryf vaardighede te verbeter

Schnorcheln in der Blue Lagoon

July 21, 2022 in Indonesia ⋅ ⛅ 28 °C

Am 2. Tag in Candi Dasa ging es wieder auf Schnorchel Tour.
      Als erstes sind wir zu einer kleinen Insel gefahren und durften dort Schnorcheln, jedoch war dort der Wellengang ziemlich stark, um gemütlich zu Schnorcheln. Deshalb ging es weiter zu einer Blue Lagoon, dort haben wir das schönste Korallen Riff gesehen, was wir je gesehen haben (und ich habe schon einige Korallenriffe gesehen).Read more

Hey, das wird ja immer schöner bei euch!

7/23/22Reply

Der letzte Tag unseres Roller-Roadtrips

November 6, 2022 in Indonesia ⋅ ☁️ 30 °C

Wir starten den Tag entspannt und frühstücken am Pool. Nach dem Check Out geht es zum Virgin Beach. Hier verbringen wir ein paar schöne Stunden am Strand, gönnen uns eine junge Kokosnuss "Kelapa muda" und eine Fußmassage.
      Gegen halb zwei machen wir uns auf den Rückweg zurück nach Sanur. Zu Beginn kommen wir in eine Straßensperrung. Wir haben Glück, Roller werden vorbei gelassen und wir sehen eine schöne religiöse Prozession. Die hat bestimmt etwas mit Kartika Purnami zu tun. Aber wir wissen es nicht genau. Die Straßen hier haben deutlich mehr Verkehr, als die Tage davor. Es sind auch viele LKWs unterwegs und bald erreichen wir einen zweispurigen Highway. Das hört sich aber wilder an, als es ist. Hier ist nicht so viel Verkehr und niemand fährt extrem schnell. Unsere Maximalgeschwindigkeit liegt bei etwa 60 km/h. Um halb fünf sind wir wieder in Sanur, geben unsere Roller ab, schnappen unsere großen Rucksäcke und fahren mit dem Taxi nach Canguu.

Sehr schön . Da kann man es aushalten.

11/9/22Reply

😍

11/13/22Reply

White sand beach,

January 27 in Indonesia

Vandag is on laaste dag in Candidasha en dit lyk of dit 'n pragtige dag gaan wees. Swemklere aan en ons is reguit oppad na die bekende White Sand Beach toe. Ons betaal 20k rupiah on toegang te kry tot die strand. Ons parkeer bo en wandel die min of meer 400m af na die strand toe tussen deur palmbome en ruig tropiese woud. Die gedruis van die see is die eerste leidraad van wat voor ons versteek lê en wag. Die Woud trek oop en omraam 'n pragtige wit strand en kristal helder blou water.

Ons stap van die een hoek tot die ander hoek, elke restaurant eienaar kom wys hulle spyskaart en probeer ons oortuig om 'n drankie by hulle te drink, maar ons wil eers verken.

Uiteindelik aan die ander punt van die strand en ons pak ons goedjies onder 'n boom uit. Corné  sien 'n grot en wil graag tot by die grot swem, goggels aan hardloop hy die see in en spring met mening in die golf... Iets is fout, hy kom weer uit vat vat aan sy toon en sê dis gelukkig nie stukkend nie, maar iets aan die toon se posisie lyk nie reg nie. Voor ek weer iets kan sê is die man terug in die water.

Hy swem tot by die grot, maar gaan nie in nie. Hy baljaar nog 'n paar minute in die water en kom toe weer uit.

"Jy moet die mooi vissies kom sien" sê hy soos hy sukkel sukkel uit stap. "Oh en ek het my klein toon ontwrig. Maar hy is darem weer terug in lit."

Ons maak 'n tydelike buddy strap vir die toon met my haar rekkie en sit 'n rukkie, maar Corné wil nog swem. Iets soos 'n ontwrigte toon kan hom mos nie keer nie.

Dié keer gaan ek saam, nie eens 20 meter in nie en jy kan klaar die koraalrif sien. Die verskeie vissies swem saam in reënboog skole en gly geduldig vorentoe en terug saam met die getui. Dis 'n besonderse ervaring. Na so 15 minute se swem is ons weer uit. Ons stap tot by die eerste restaurant en eet 'n sappige burger.

Die blou water spoel oor die wit sand en in die verte hoor mens voëls sing. Ek kan sien Corné wil eintlik weer gaan swem maar sy toon is nou te seer. Ons geniet die natuurskoon vir 'n rukkie langer voor ons die trappies aan durf na ons bromponie.

Soos ons weg ry van die pragtige kus, sien ons die donker wolke nader. Ons het die weer perfek gevang. Ons stop by 'n apteek om vir Corné pyn medikasie te kry en egte verbande om dit reg meer te verbind.

Corné:"Nee die hospitaal is onnodig, ek is mos 'n dokter!"

Dit begin weer reën nes ons by Karma resort stop. Ons groet die Dene en hulle vertel ons van hulle ongelooflik duik saam met Manta ray. Hulle stel toe ook voor dat ons bietjie die hawe besoek, dis blykbaar 'n kleurvolle plek.

So op hul voorstel, en toe die reën weer bietjie bedaar, is ons weer uit op die bromponie. Links uit Candidasa afdraai, in plaas van ons gewone regs. Ons stop by die hawe en neem 'n paar fotos en verken die pragtige landskap van die omgewing verder, maar die reën vang ons weer. Twee keer is arme Corné deurnat aangesien hy dien as windskerm voor op die bromponie. Aandete is 'n tiepe  mikrogolf noodles wat ons sommer in die kamer aanmekaar slaan. Corné sin was baie spicy!

Daar was ongelukkig nie nog geswem nie, maar dit was 'n goeie rus week.

Ai Corné kind.

Dis so mooi. Hoop daai toon is al beter.

'n Pragtige uitkyk

January 26 in Indonesia ⋅ ☁️ 24 °C

Vanoggend jaag Corné my uit die bed om 'n glo rustige stappie tot by 'n mooi uitkykpunt aan te pak. Ons het die afgelope paar dae by dié spesifieke tempel verby gery, die beeldhouwerk van die enorme hekke wat die ingang raam is vreeslik mooi, maar dit is die uitsig wat ons gelok het.

Ons parkeer die bromponie aan die voet van die tempel en trek ons gepaste sarongs aan. Daar is niemand wat 'n toegang fooi vra nie, dis nog te vroeg. Ons begin die trappies klim tot by die ikoniese "hek" en sien met eens hierdie is glad nie wat ons verwag het nie! 'n Steil trap padjie loop ons vooruit, op en op teen die berg. Eg Balinese "steil". Oorals om ons is a aapies, met eens sit my hart in my keel. 'n Kleiner, moontlike "tiener" aapie beweeg skielik bedreigend nader en ek klap my hande en maak myself groot en skielik glimlag hy met gesluipde slagtande. 'n Harde gil onstap my mond en ek trippel op een plek: "Liefie! Liefie! Liefie!" Woeps is die aapie weg en Corné lag vir my.

Corné, my held, loop toe vir die res van die pad tussen my en die aapies. Stok in die een hand om hulle te verjaag en kamera in die ander om hulle te probeer afneem. Die inwendige tweestryd speel oor sy gesig elke keer as ek 'n piep gee net soos hy 'n kiekie wil neem.

So ongeveer 500m verder nader ons 'n volgende trop aapies. Iewers tydens die stap tog het Corné sy stok neer gesit en ek het dit opgetel. Daars 'n groter mannetjie wat Corné bekyk. Corné stop en maak homself groot, maar dit skrik die knaap nie af nie, die aapie lyk of hy nog 'n paar treë nader aan Corné gaan vat, tande gebaar en met eens storm ék met my stok die op aap af! Meteens is die hele trop in die bome en my adrenalien word verwag met vrees.

Gelukkig stap ons die res van die pad sonder enige aap streke en vind onsself by die voet van 'n groot tempel. Ons verken en vind die mooiste uitkyk oor die see. Vanaf die houtstellasie waar op ons sit kyk ons uit oor die see na 'n klein eiland. Dit wit skuite wemel om die eiland waar die mense duik en snorkel en baljaar. In die verte sien ons 'n groter eiland en' n groot stormwolk wat vinnig nader kom. Ons vertoef nog 'n paar minute bo op die berg. Ons is die enigste twee by die verlate tempel, behalwe natuurlik vir die apies en standbeelde. 'n Paar druppeltjies val hier en daar en ons besluit om maar spoedig af te loop.

Dié keer het Corné 'n klip in sy hand en as enige aapie nader kom gooi hy dit in die lug en vang dit weer. Hulle ken die truuk, meteens is die aapies 'n paar treë terug en loop wye draaie om ons te vermy. Toe ons onder kom betaal ons vir ons staptog en wikkel om by die verblyf te kom, maar die reën vang ons nes ons by die Lotus pond stop. Ons ry stadig en versigtig huis toe. Reën teen 50km/h maak maar jou gesig seer en Corné word sop nat. Ek kan gelukkig agter hom skuil.

Veilig terug by die verblyf en in droë klere word die res van die dag langs die swembad gespandeer. Die reën het gelukkig vinnig opgeklaar.

Ons oulike Deense vriende (Peter en Susanne) het ons genooi vir ete saam met hulle. Karma resort het 'n Australia Day, so die plek is mooi op getooi en daar word 'n lekker darts gespeel. Corné wen vir ons 'n bottel sjampanje. En ons ontmoet vir Alex (die jongste van 8 kinders) en sy pa Dennis. Hulle is van Australië - Darwin. Danksy ons onlangse verslawing aan die bordspeletjie, Ticket to Ride, weet ons darem waar dit is. Vir die volgende uur vertel Denis ons van al die interessanthede van Darwin, van krokodille tot die lekker visse wat hy vang. Die man besit nie minder as 5 bote nie!

Ons eindig die aand saam met dié Dene af. Die kos is besonders lekker. In die agtergrond is daar 'n twee man kitaar duo wat ons met treffer na treffer vermaak. Al word dit nou met 'n Balinese aksent gesing.

Die dag is natuurlik volbring met Corné en die Dene in die swembad vir 'n vinnige af koel voor slapenstyd.

Dankie. Weereens lekker gelees en gekyk. Bly julle geniet dit so.🤗

Weereens dankie vir die weergee van julle dag. Ek kan nogal sien hoe die ape jou kan omkrap. Julle fotos is pragtig kannie wag om die ander te sien nie☺️

Al te lekker, maar ek het tred verloor. Watter dag se deel was die? Dit klink of julle nog in die eerste week se verblyf is? Geniet die laaste deel.

Freier Sonntag 🥳

November 6, 2022 in Indonesia ⋅ ☁️ 30 °C

An unserem freien Sonntag gestern hat die Yogaschule einen Ausflug zu einem Strand im Osten von Bali organisiert. Wir konnten immerhin bis 5:30 Uhr ausschlafen (yay), weil wir dann morgens noch Yoga am Strand machen sollten, damit ein Fotograf das wunderbare Ereignis für das Instagram Profil der Schule festhalten konnte. So haben wir also bei gefühlt 40 Grad in der Sonne Yoga gemacht, eine Mischung aus Sonnencreme, Schweiß und Sand hat sich überall ausgebreitet (in den Augen hat es besonders schön gebrannt). Irgendjemand um mich herum meinte wohl eher zu sich selbst „this is torture“, und so hat es sich wirklich angefühlt. Die Yogalehrerin war aber auch eher wenig angetan von der Aktion und hat deshalb die geplante Stunde auf eine halbe Stunde abgekürzt. Immerhin. Danach war es aber wirklich ein sehr schöner Tag, der Strand war traumhaft und außer uns waren fast nur Balinesen da. Am Ende vom Kurs wird mein Spanisch auf jeden Fall top sein, denn die vier Spanierinnen haben eine Koreanerin (die in Málaga lebt) und mich in ihre Gruppe aufgenommen. Es wurde schon festgestellt, dass ich besser spreche als der Mexikaner, vom chilenischen Akzent scheint also nicht mehr viel übrig zu sein. 😅 Jedenfalls weiß ich nach dem Mittagsessen den neuesten Tratsch über das spanische Königshaus und welche spanischen Reality TV Shows empfehlenswert sind. 🙃😅 Abends waren wir dann in derselben Gruppe hier in Ubud etwas essen. Alles in allem war es ein sehr voller (und deshalb nicht sehr erholsamer), aber auch wirklich schöner Tag. 😊Read more

Müssen dann die Shows per Watch Party zusammen gucken, wenn du wieder da bist😂

11/7/22Reply

Haha gute Idee!! 😅😍

11/11/22Reply

Candidasa - Entspannung am Meer

October 24, 2018 in Indonesia ⋅ ⛅ 26 °C

Mein heutiger Tag bestand aus einem entspannten Tag am Meer. Ich habe das Korallenriff einige Male besucht und viele Fische und eine riesige Seegurke gesehen. Nicht umsonst gilt der Osten von Bali als der schönste Schnorchelteil.Read more

Gertraud M

Also deine Villa ist echt genial! Genieß es! 😊😌 Liebe Grüße und schöne Tage!

10/24/18Reply

Super Dusche..

10/25/18Reply

Die Wahrheit der Jackfrucht

October 13, 2018 in Indonesia ⋅ ⛅ 28 °C

Ich schau um die Ecke und sehe einen weißen Gorilla. Neben ihm ist ein Käfig und darin befindet sich ein riesen großes Wesen mit dem Körper eines Affen und dem Kopf eines haarlosen Büffels. Es schaut mich an: "muahhhh."
      5.30 Uhr reiße ich die Augen auf. "Muahhhh." Ich hab das Gefühl neben meinem Bett steht eine Kuh oder etwas ähnliches. Es ist einer tiefer, röhrender Ton. "Was ist das?" frage ich Ralf. Er meint, einige Käfer machen solche Geräusche oder es ist eben einfach nur eine Kuh. Der Käfer ist unerbittlich. Kein Schlafen mehr möglich.
      Nagut. Wir freuen uns eh auf den Tag. Heute machen wir einen Ausflug. Beim Aufstehen merke ich schon, dass mir etwas schummrig ist. Erstmal den Kreislauf in Gang bringen...
      Nach dem Frühstück (Omelette und Früchte) fahren wir mit Madi und Anja ins Tenganan Dorf. Es ist das älteste Dorf der Insel. Hier ist die Zeit stehen geblieben, wenn man die westliche Toilette (mit Schöpfkelle) am Eingang übersieht. Im Dorf leben knapp 750 Menschen in 250 Familien. Jeder hat seine Aufgabe und sie leben alte Traditionen. So darf eine Ehe niemals außerhalb des Dorfes geschlossen werden, sonst wird man verbannt. Die Gesetze sind streng und die Männer verteidigen ihre Ehre bei Kämpfen mit scharfen Blättern bis sie bluten. Obwohl das wohl freiwillig ist. Wir sind allein dort und genießen es, das Dorf fast für uns zu haben.
      Danach fährt uns Madi zum Katzenkaffee. Ja genau.. Der Kaffee den die Katzen fressen, ausscheißen und den wir dann trinken. Außerdem handelt es sich um eine Bienenfarm. Bali besitzt zwei Arten an Bienen. Die einen ähneln unseren sehr, die anderen sind schwarz und besitzen keinen Stachel. Die Honigwaben erinnern an getrocknete Pflaumen und der Honig schmeckt fruchtig und sanft.
      Die Farm ist spannend und unser Guide ist toll. Sie spricht sehr gut englisch und ist wunderschön. Während wir Kaffee, Tee und Honig verkosten, geraten wir in einen Plausch und lachen über Sprachen und Geschmäcker und Katzenkacke (die übrigens nicht so aussieht, weil es auch eigentlich keine wirklichen Katzen sind).
      Dann geht es zum Lempuyang Tempel. Auf den Weg kommt die Reisekrankheit. Ich wusste, dass heute kein guter Tag zum Auto fahren ist. Ich bin sehr konzentriert und wir kommen an. Als wir aussteigen ist mein Kreislauf ganz runter. Okay... Jetzt brauch ich Adrenalin. Madi erklärt uns, dass es weiter mit Trucks auf den Berg geht. Okay.. Ich hätte nicht zu sehr nach Adrenalin schreien sollen. Es kommt schneller als bestellt. Innerhalb von 5 Minuten sitzen wir auf dem Truck und peitschen gefühlt mit 100 Sachen die Serpentinen hoch. Oben angekommen bin ich nur am Zittern. Das war etwas zu viel Adrenalin. Meine Intuition sagt mir ich brauche was Salziges und Cola. Ich gebe Ralf ein Zeichen. Kurz danach knabbern wir Süßkartoffelchips und scharfe Peanuts. Binnen 5 Minuten geht es mir besser. Als wäre nichts gewesen. Puh...
      Der Tempel ist wunderschön und wir verzichten darauf 1h mit 100 anderen Touristen anzustehen um das beste Instagramselfi zu bekommen. Für uns geht es weiter nach oben. Wir wollens wissen. Schweißnass erfahren wir nach 30 Minuten, dass es noch 2h zum nächsten Tempel dauern würde. 2h nur Treppen nach oben. Abbruch!
      Ich hatte Anja von der leckeren Jackfrucht erzählt (Nimm2 und Gummibärchen) und sehe sie auf dem Weg nach unten bei einem Stand liegen. "Die lassen wir uns aufschneiden." sagt Ralf.
      Die Kapseln sind etwas heller, als in meiner Erinnerung, aber das liegt wohl an der Reifezeit. Denke ich zumindest. Anja beißt in die Kapsel. Ihr Gesicht ist etwas irritiert. Mm? ... mag sie keine Gummibärchen? Sie reicht mir ihr Stück. Als ich mit der Nase näher komme, ist es schon zu spät, sie ist in meinem Mund! KOTZEFRUCHT! Ohhh mein Gott wie widerlich. Wie unglaublich widerlich. Die indonesischen Frauen lachen über die drei Weißen die angewidert und hilflos versuchen die Reste aus ihrem Mund zu bekommen. Ich komme aus dem Lachen nicht raus und muss einen Würgereiz unterdrücken. Widerlich. Als Wiedergutmachung schenken uns die Frauen eine Banane und eine Mangosting. Unsere Rettung. Bis nach unten haben wir noch mit dem Geschmack zu kämpfen. Die Gummibärchen-Frucht heißt Schlangenfrucht und ich hab mich da wohl vertan.
      Danach fährt uns Madi zur Chocolate Factory, wo wir dann endlich unser Instagramfoto auf der Schaukel bekommen. Ich mache eine wunderbare Figur mit Kleid in der Arschritze und so endet der Tag mit viel Lachen am Pool.

😂😂

10/13/18Reply

ihr habt es gut da.

10/13/18Reply

du siehst dagegen richtig klein aus .

10/14/18Reply

Candidasa - eigene Villa mit Massage

October 23, 2018 in Indonesia ⋅ ⛅ 26 °C

So unvorstellbar wie es auch klingen mag, ist es tatsächlich wahr. Ich hatte heute eine balinesische Massage in meiner Villa. :)
      Nach einem sehr harten Start in Bali (Darminfektion am 1.Tag und meine Reisebegleitung ist krank geworden und konnte gar nicht erst nach Bali kommen), sind nun ein paar sehr außergewöhnliche Dinge passiert:
      Eigentlich hätte ich ein normales Doppelzimmer haben sollen, aber stattdessen haben sie mir ohne Aufpreis einfach so eine Villa gegeben. Ich habe keine Ahnung warum, aber ich muss zugeben es ist wirklich unglaublich!!
      Die ganze Hotelanlage ist wunderschön. Es liegt direkt am Meer, rundherum nichts anderes, es ist wunderschön ruhig und es gibt auch nur ganz wenige Touristen hier. Das Hotelmeer besteht aus einem riesigen Korallenriff. Ein wahrer Traum zum Erholen.
      Massagen sind in Südostasien übrigens allgemein sehr billig, im Normalfall 10 € für 1 h. Hier im Hotel hab ich sogar eine um nur 7 Euro bekommen, da musste ich zuschlagen ;)
      Ich kann Candidasa nur sehr empfehlen. Es ist sehr ruhig und nicht touristisch. Allerdings ist hier daher auch nicht viel los, es kommt eben drauf an was man möchte.

Wunderschön..Reisen, die Welt entdecken..bedenke Vroni , wer viel rumkommt entwickelt sich und lebt...all die schönen Orte die noch sehen wirst

10/23/18Reply

Ist ja traumhaft. Lass es dir gut gehen....du hast es dir verdient.

😍😍

Bukit Gungan