Indonesia
Sidokare

Genung Bromo

September 2, 2018 in Indonesia ⋅ ☀️ 30 °C

Ondanks dat wij al de hele vakantie zeggen dat de zonsopgang bekijken een te grote opoffering van je dag is, gaan we het toch nog een keer doen. En voordat we in het holst van de nacht vertrekken, vinden we wat bedwantsen in bed.

We hebben samen met menig anderen mooie vulkaantjes gezien bij zonsopgang en we hebben geprobeerd het warm te krijgen met wat liedjes. Zingen doen we graag, ook al klinkt het voor geen meter. Lopen doe ik liever niet op zo’n hoogte sloffend door het zand... Maar ja, wie wil er nou niet in de krater kijken van een actieve vulkaan? Ik heb flink lopen piepen en ja mam, ik had misschien mijn puffer mee moeten nemen. Heb zelfs niet gezeurd tegen Lotte dat ik moe was of wilde zitten.

Afijn, na een hazenslaapje, bedwantsen en een tour wordt het tijd voor een ander verblijf. En ik stem voor luxe, dat wordt flappen tappen.

Groet van Picasso, Lotte noemt me ook wel de koningin van de Koetsiersakker

Sidokare