Satellite
Show on map
  • Day 17

    Update

    February 10, 2017 in India ⋅ ☀️ 24 °C

    Van een aantal mensen kreeg ik de vraag of alles wel goed ging, omdat het alweer even geleden is dat ik een update heb geplaatst. Geen zorgen, het gaat goed! De reden: mijn vermoeidheid sloeg toe dus ik had alle vrije tijd hard nodig om te rusten en goed voor mezelf te zorgen. Morgen hebben we een toets voor anatomie, dus daar moet ik ook het een en ander voor leren. Het is de eerste volle week en dat hakt er in. Eergisteren ook wat diarree en ben al een aantal dagen flink verkouden. Haha ja het is hier overdag 26 graden maar in de ochtend is het maar 7 graden, brrrrr. En er is veel wind dus het tocht lekker op mijn volgens Indiaase standaard geïsoleerde kamer.
    Mijn emoties vliegen nog steeds alle kanten op. Zelfs op 1 dag veranderd mijn humeur veel!
    Qua yoga leer ik grappig genoeg het minst, omdat ik daar relatief al veel over wist. Vooral van de filosofie lessen (op de foto onze leraar Ekin) leer ik veel, en van de meditaties en emotional unblocking.

    P.s. In het kader van goed voor mezelf zorgen en niet teveel rekening houden met anderen: mijn updates zullen vanaf nu wat minder frequent zijn!
    Read more