Satellite
Show on map
  • Day 41

    Kochi train station

    March 6, 2017 in India ⋅ ⛅ 30 °C

    Dat was me weer een ritje! Dit keer was ik gelukkig op de hoogte van de verschillende klassen en vond ik een mooi plekje met genoeg ruimte.
    Om half 10 sochtends vertrok ik vanaf Kannur. Zeven uur later kwam ik om half 5 aan in Kochi. De eerste twee uur heb ik me vermaakt met muziek en mijn mandala kleurboekje. Mijn rust werd daarna echter verstoord door een flinke groep jongens van een jaar of 20. Ik werd flink bekeken, maar doordat ik mijn oortjes in had hielden ze zich rustig. Volgens mij moesten ze ook wat moed verzamelen om mij aan te spreken. Na een paar keer oogcontact waagde een van de jongens de gok en vroeg me waar ik vandaan kwam. Dat was het startsein voor een flink kruisverhoor! Zonder overdrijven zaten er 10 jongens bovenop mij neus, die allemaal tegelijk vragen stelde. Ik kon er om lachen!! Ze vertelden me dat ze met een groep van 75 jongens rond de 20 jaar op weg waren naar een 7-daags traditioneel dans en muziekfestival. Later leefden ze zich helemaal uit met hitjes. Wel een uur lang (nouja, zo voelde het in ieder geval!) zongen ze in koor met volle borst. Jammer dat ik geen video's kan uploaden hier, maar dit filmpje hou je tegoed als ik terug in Nederland ben!Read more