Satellite
Show on map
  • Day 41

    Casa Bella

    March 6, 2017 in India ⋅ ⛅ 24 °C

    Vanaf treinstation Kochi was het een klein ritje met de tuk tuk naar het ferry station. Daar de ferry naar Fort Kochi 'island' genomen. Weer een klein ritje met de tuk tuk en toen kwam ik aan in Casa Bella. Een hotel met een ruime kamer en WiFi. Haha, dat laatste blijkt niet geheel onbelangrijk. Ik kon iedereen weer even een update geven dat ik nog in leven was en e.e.a. opzoeken over Colombo. Na een heerlijk verfrissende douche (hier in het tropische zuiden heb je geen warm water nodig) ging ik wat eten. Ik voelde me in dit stadje 1000 keer meer op mijn gemak dan in Kannur. Ik kon hier s'avonds in mijn eentje over straat zonder vreemd nagestaard te worden. Steve had me verteld dat hij Kochi niet leuk vond, omdat er voornamelijk Engelsen waren die zich bevatten in pubs. Ja er waren wat Engelsen, maar ik had er geen last van. De lokale mensen waren ontzettend vriendelijk en spraken redelijk goed Engels.Read more