Japón

Viajeros en este lugar
    • Día 5

Hiroshima: Gänsehuut!

7 de junio, Japón ⋅ ☀️ 23 °C

Wahnsinnig die Geschicht vo dere Stadt! De hütigi Tag isch ganz im Zeiche vode Atombombe gstande. Aagfange mitem Peace Memorial, emene Museum wo berüehrt. Daa z'stah, wondi allererschti Atombombe vode Anerikander abegange isch, gaht nöd spurlos a eim verbii.
      S'Museum bringt eim nöd nume d'Gschicht nächer, sondern au d'Lüüt. Es git eim ganz vill Iiblick i Einzelschicksaal vo dene Mänsche, wo nöd nume de zweiti Weltchrieg, sondern au e Atombombe und d'Diskriminierig vode reschtliche japanische Bevölkerig händ müesse über sich ergah laah. Beiiidruckend, dass im hütige Hiroshima kei Groll meh z'existiere schiint. E wunderschöni Stadt mit vill Tüüfi.
      En sehr en sentimentale Tag mit vill Zytzüüge.
      Am Namittag simmer is Hiroshima Castle gange, das isch komplett zerstört worde bim Bombeaagriff. Nume es paar Bäum händ das überstande und stönd hüt no stolz daa. Alli wichtige Gebäude sind wiederuufbaut worde.
      Am Abig simmer ines Restaurant, wo mer zwüsched all you can eat und/oder all you can drink chönne wähle. Mir händ nöd soooo fescht Hunger ghaa 🤪🫣😎
      Morn verzell ich oi denn, wie guet oisi Entscheidig gsii isch 🙈🙉🙊
      Oises Hotel isch zmitzt im Zentrum, es sehr es chliises Zimmer mit eme Onsen Bad, was mir au hüt abig uusnützed. E Tradition in Japan, wo ich mich durchuus draa gwöhne chönnti 🤩

También podrías conocer este lugar por los siguientes nombres:

Matobacho, 的場町

Únete a nosotros: