Hollywood

May 20, 2015 in the United States ⋅ 🌙 15 °C

Met de huurauto op weg naar Hollywood. Wel even wennen. Het is een automaat. Daarnaast heeft hij geen pook, maar een hendel als bij een bus waarmee je de standen kan wisselen.
    Uiteindelijk bij de Hollywood Boulevard aangekomen (je weet wel, met al die sterren op de grond) en we hebben een busritje genomen door de wijk. Vervolgens op weg naar het hotel. Die bleek 3 straten verder te zitten, dus daar waren we snel.
    In het hotel middels gratis wifi een goed restaurant opgezocht. Op dit soort toeristische plekken zitten de fastfood restaurants namelijk op de centrale plekken. Het is dus even zoeken als je dat niet wilt. Twee straten verderop bleek een hele goede italiaan te zitten. Daar zijn we gaan eten en was heel gezellig. Met live pianomuziek en een serveerster die ook nog 1 liedje mee zong.
    Het tijdsverschil met New York/Washington is 3 uur. Dit verschil gebruiken we mooi om de korte nacht van gisteravond in te halen. Het totale tijdsverschil is nu dus 9 uur. Wel vreemd om te eten en te bedenken dat het in Nederland dan 3 uur 's nachts is. We hebben trouwens een super grote kamer hier.Tamara heeft zelfs haar eigen Hollywood style opmaak hoek.

Omdat we niet altijd de foto's van het toestel kunnen halen komen foto's soms pas later bij een tekst of verschijnt een verslag pas later. Deze zien jullie echter wel in de juiste chronologische volgorde. Het kan daarom soms zijn dat verderop de website nieuwe verslagen of foto's zijn verschenen.