Yosemite NP

June 1, 2015 in the United States ⋅ ☀️ 9 °C

Omdat we al op tijd uit Mammoth Lakes waren vertrokken, kwamen we rond 13:00 via de Tioga pass aan in Yosemite NP. Dit is ook een erg mooi park waar we een wandeltocht hebben gemaakt naar de beroemde waterval van Yosemite. Het is een dubbele waterval en hij is erg mooi net als het park zelf en de rit door het park van Yosemite.

Na een middag wandelen in Yosemite kwamen we s avonds aan bij het hotel, de Yosemite View Lodge alwaar we hebben gegeten aan de rivier. Het eten was niet super maar het uitzicht wel.

Op de kamer was het erg warm. Helaas werkte de Airco op de kamer niet en ook de monteur kreeg hem niet aan de praat. Gelukkig werden we overgeplaats naar een andere kamer in een sjieker gedeelte van het hotel. Deze kamer had jacuzzi en uitzicht op de rivier en niet onbelangrijk een goed werkende airco. Uiteraard is Tamara vroeg opgestaan om ipv van te douchen in de jacuzzi te badderen. Totdat het tijd was om uit te checken heeft Tamara van de jacuzzi genoten en om 11:00 hebben we de kamer verlaten en zijn we richting San Francisco gegaan.