• Day 13

dag 13 - vanaf Vendôme

June 1, 2019 in France ⋅ 11 °C

De wekker staat om kwart over 6. Veertien over zes zijn we wakker. Lijkt wel of we geen wekker meer nodig hebben. Ondanks dat we vinden dat we alles snel doen vertrekken rijden we toch pas om half acht de camping af. Sleutels in de brievenbus en in het stadje vers brood kopen. Zo vers dat het nog niet gesneden kan worden. In de schaduw lijkt het nog een beetje fris maar al snel klimt de temperatuur behoorlijk. 30 graden wordt er voor vandaag verwacht. We willen daarom zoveel mogelijk km's in de ochtend maken, na twaalf uur zal het helemaal warm zijn. Heuveltje op gebruiken we standje twee van de ondersteuning. Het is weer grotendeels akkerbouw maar gelukkig wel kronkelige rustige wegen. Even over half tien nemen we wel even de tijd voor een kopje koffie in Château Renault. We kijken nog even of we een stempelplek vinden maar zoeken niet te lang, we gaan door. Vanaf een uur of elf komen we gelukkig redelijk in de schaduw te rijden langs de rivier de Brenne.Read more