Satellite
Show on map
  • Day 1

    De reis is begonnen

    June 4, 2016 in Ecuador ⋅ ⛅ 14 °C

    Vanmorgen was het eindelIjk zover en ging ik naar Ecuador! Op Schiphol aangekomen was het wel erg druk! De rij stond tot bijna de parkeergarage, zo druk heb ik het nog nooit meegemaakt! Gelukkig ging de rij aardig snel vooruit. Bij de douane kon ik voor het eerst sinds jaren gewoon doorlopen zonder gefouilleerd te worden. Eenmaal in het vliegtuig bleek dat er bagage miste. (Hoop maar dat mijn koffer gewoon in het vliegtuig zit 😉) Ruim een uur vertraging voordat alles terecht was! Het was een kortere vlucht dan vooraf berekend ipv 12 uur nog maar 11 😕. Heel gezellig naast een Chinees die geen Engels sprak, daarom maar veel films gekeken en af en toe stukje gelopen.

    Op de luchthaven bleek dat mijn koffer gelukkig gewoon mee was gegaan. Op het vliegveld ben ik opgehaald en naar het studentenhuis gebracht. Nu maar bijkomen van de reis en morgen de stad verkennen ¡adios!
    Read more