• Day 2

Ankommet til Nepal

March 8 in Nepal ⋅ ☀️ 16 °C

Så er vi er kommet godt frem til Nepal 💪

Flyveturen hertil er gået godt.
    Fra Danmark til Dubai fik vi set den anmelderroste film 'Oppenheimer', og så fik vi desuden en kanon rar sidemand, som også var på vej ud i den store verden på et længere eventyr, så det talte vi en del om 🇳🇵🇯🇵 Fra Dubai til Nepal forsøgte vi at få sovet, så vi var klar til dagen, når vi landede kl. 8 lokal tid i Kathmandu. Dette gik nogenlunde; pånær at vi havde verdens mest snaksagelige amerikaner bag ved os - men okay, det er nu også meget hyggeligt at små-slumre til røverhistorier om 'Yetien', og hvem ved, måske vi selv skal ud og møde yetien, når vi tager til bjergene lidt senere på rejsen😉

I Kathmandu bor vi på et simpelt hotel, men det har hvad det skal have. Derudover har vi gået en tur i nabolaget hvor vi har set alskens butikker med bedeskåle, vandreudstyr, machetter, kunst og øvrigt håndværk.

Alt i alt er vi indtil videre glade for byen, og vi glæder os til at lære Nepal endnu bedre at kende 🇳🇵😁🌻