in a land down under

May - June 2024
Ig darf brueflech nach Auckland & Australie reise und weni scho um die haubi Wäut jette de verbringi natürlech ou no chli Ferie in Ozeanie. Read more

Business Class to Auckland

May 23 in Switzerland ⋅ ☁️ 13 °C

Hüt isches sowit und es geit los nach Auckland und aschliessend Australie. Mis Mami würd säge ig sig ä Plöischlerin, aber es wartet ä strängi Wuche mit viune Präsentatione u Meetings i 4 verschiedene Städt (u 3 Flüg i 5 Täg) uf mi.

Da ds i erster Linie ä Gschäftsreis isch darfi ir Business Class reise. Säuber würdi nie so viu Gäud fürne Flug usgäh aber ig muess säge es isch scho cool ds mau z‘erläbe. Mi het scho bim Check-in dünkt dass auess viu fründlecher und entspannter louft, vilech aber ou nume wöus nid so viu Lüt het gha. Wo die nätti jungi Frou mi het icheckt gha fragt sie mi ob sie süsch no öpis für mi cha due u ig ha gar nid gwüsst wasme de iz da no chönnt antworte. Uf jedefau höckli ize ir Business Lounge, warte ufs Boarding und gönne mir „free“ food & drinks. Gseh mir äch die angere Lüt ah, dasi no nie hie inne bi gsi?

Mis erste Etappeziel ufem (sehr länge) Wäg nach Auckland isch Hongkong, take off am 22:40h.

See you in ca. 12h. 👋🏼🇭🇰

Welcome to Hong Kong

May 24 in Hong Kong ⋅ 🌧 26 °C

Wie erwartet isch ds dr agnähmst Flug gsi woni bishär je ha gha. Ig ha zersch mau müesse usefinge wie die verschidene Funktione vo däm Sitz göh und ha ghofft dass mir niemer derbi zueluegt. Glücklicherwis isch dr Sitz näb mir freiblibe de hani no meh Bewegigsfreiheit gha. Chum bini abghockt gsi isch de oh scho dr Champagner serviert worde, ig ha die alkoholfreii Variante gno, Champgner fingi überbewärtet. 😉

Ig hät rückblickend nid scho ir Lounge öpis söue ässe wöu natürlech hets när im Flüger när nomau äs 3-Gang-Menü gäh und ig ha oh no dörfe uswähle wasi am Morge wot zmörgele. Da ig ä Nachtflug ha gha und quasi es Bett hani när chli chönne pfuse. Ig ha zwar chli unruhig gschlafe aber woni wieder bi erwacht isch scho z Zmorge serviert worde. Dr Landeaflug in Hong Kong isch zimlech spektakulär gsi, siehe Fotos! 🤩

Iz hani hie ca. 4h Ufenthaut und när gits nomau ä 11h Nachtflug uf Auckland, vilech chani nomau chli nappe de bini wenigstens nid komplett verwirrt weni ahchume.

Bye for now 👋🏼

Kia Ora New Zealand

May 25 in New Zealand ⋅ ⛅ 16 °C

Am Gate in Hong Kong bini scho z‘erste mau nervös worde wo mi eine vor New Zealand Immigration het ahgsproche und mi usgfragt het woni häre gah, wasi dert mache und wie lang dasi blibe. Ke Ahnig wieso daser mi het gfragt, vilech hani verdächtig gwürkt… 😂
    Nachdäm ig ihm auess verzeut ha heter gseit er müess churz es Telefon mache er wüssi nid gnau ob mis Visitor Visa da richtig sig aber „I should not worry too much“, ig ha natürlech „worry very much“ und gwartet bis er zrüg chunt. Nach ca. 10 Minute ischer wieder cho und het mir erklärt dass auess guet sigi ig müess keni Sorge ha, Glück gha!

Im Flüger hani wieder vorauem gässe, mini Präsentation nochli vorbereitet und nomau chli gschlafe, ha schlussändlech nid mau eine vo mine Podcasts glost. 😄

In Auckland ahcho bini zum Glück ribigslos dürt Immigration cho und es Uber het mi zu mire Ungerkunft bracht - es mega luxuriöses 5* Hotel mitts ir Stadt. Hie oh wieder; würdi säuber nie bueche aber es fägt glich. 😂

Ize machi mi früsch, probiere wach z‘blibe bis am Aabe und due nochli Auckland erkunde - es herbstelet schön bi ca. 15 Grad. 🍂

Auckland & Waiheke Island

May 26 in New Zealand ⋅ 🌬 16 °C

Nachere länge Duschi bini gester nochli dür Auckland gloffe. Es het 2-3 schöni Fläckli, zum Bispiu z Hafeviertel wo ou üses Hotel derzue ghört. Auess i auem hets mi aber nid mega gflashed drum hani churzfristig entschide die buechti „free walking tour“ am Suntigmorge abzsäge und derfür uf Waiheke Island z‘gah zum nochli Natur z‘gseh.

Am Aabe bini de no mit dr Claudia vo de Zermatt Bergbahne ga Znacht ässe und ha eigentlech früeh is Bett wöue. Mi Körper isch aber äuä no nid ir richtige Zytzone ahcho und drum ischs glich Mitternacht worde.

Hüt Morge hani när t‘Fähre uf Waiheke Island gno, die Insle isch rächt gross und mä chönt locker ä Tag oder mehreri Täg hie verbringe. Ig bi eifach chli planlos umegloffe und ha die schöni Landschaft gnosse. Bi grad chli trurig gsi dasi nid lenger in Neuseeland cha blibe unds morn scho witer geit, hoffentlech es angers mau - Neuseeland isch iz uf jedefau fix uf mire Bucket List.
    Ig bi schlussendlech im Dörfli Oneroa glandet, ha dert ä Burger gässe u bi wieder zrüg spaziert. Z Wätter isch sehr herbstelig gsi u es het gfüut au 5 Minute gwächslet zwüsche Wind, Sunne und Räge.

Am Namitag bini de wieder zrüg uf Auckland und no ufe Sky Tower ufegange. Meistens reut mi z Gäud für so Touri-Türm aber t Ussicht het sech glich glohnt. 😄

Hüt Aabe isch dr erst offiziell Event (mä isch ja zum schaffe da) äs Znacht und z Briefing für die kommendi Wuche mit aune Schwizer Partner. Morn geits los mitemne Media Event am Morge und emne Trade Event am Mittag und am Aabe flüge mir scho uf Melbourne.

Wish me luck 🍀

G‘Day Melbourne

May 28 in Australia ⋅ 🌙 12 °C

Am Mäntigaabe simer nach üsne zwöi Events no uf Melbourne gfloge und hie ischs hüt grad witer gange mitere Podcastufnahm, ä Media Lunch, Trade Meetings und Trade Dinner.

Zum Glück hei mir am Morge no öpe es Stündli Zyt gha zum chli dürt Stadt z‘loufe, de heimer glich no chlii öpis vo Melbourne gseh. Morn Morge geits nämlech scho wieder witer uf Sydney. ✈️Read more

1.5 days in Sydney

May 30 in Australia ⋅ ☀️ 23 °C

Am Mittwuch Morge si mir früeh abghout worde und vo Melbourne uf Sydney gfloge. Mir hei vor üsem nächste Event nochli Zyt gha und hei drum zum Glück no öpis gseh vo dere tolle Stadt.

Am Namitag hei mir när wieder Meetings und ä Dinner Event gha und dr Aabe i verschiedene Bars lah usklinge.

Hüt Mittag simer ir Residenz vom Schwizerische Konsul gsi und hei ä Media Lunch gha - typical Swiss mit Fondue und Schoggi.

Iz simer scho wieder ufem Wäg ah Flughafe und flüge witer uf Brisbane füre letst Tag vo üsere Arbeitswuche in Australie und am Samstig faht dr guet Part ah: holidays! 🏖️

Brisbane - it‘s a wrap!

May 31 in Australia ⋅ ☁️ 19 °C

Gester Aabe hei mir ar Hotelbar la usklinge und hüt dr letst Tag vo üsere Roadshow i Agriff gno. Mir hei Trade Meetings und ä Trade Event gha und am 14:30 isch die Wuche mit 7 Präsentatione während 5 Täg i 4 Städt mit 3 Flüg derzwüsche z‘Änd gange.

Die Wuche hei mir la usklinge mitere Flussfahrt nach „Teneriffe“ womer ire super Brauerei si gsi und derna fein hei Znacht gässe.

Nach 1 Wuche faht meh sech richtig ah die Lüt afah gwöhne und ig gloube ig wirde se morn scho vermisse. Ig gloube us Touristiker*in läbt me chli ire Bubble und us Sales Mönsch nomau meh aber es si auess super liebi und spannendi Persone wome uf dene Reise trifft und ig ha die Wuche richtig gnosse. Was fürnes Privilieg dasi ir Wäut darf umereise und üses wunderschöne Heimatland darf präsentiere. 🫶🏼 Mä wird mit dr Zyt würklech fasch chli wiene Familie und es isch immer wieder schön weme die Lüt am nächste Event wieder trifft. Ah dere Steu ä Reminder; reise erwitert dr Horizont SO fest und angeri Länder gseh isch mega berichernd, please do it. Und übrigens isch ir Schwiz läbe es MEGA Privileg wo mir aui viu meh sötte schetze.

Natürlech fröie mi aber oh dass die strängi Arbeitswuche düre isch und fröie mi uf morn: Fiji is calling! 🥳

Bula Fiji! - Nadi & Castaway Island

June 2 in Fiji ⋅ ⛅ 28 °C

Gester bini am Aabe öpe am 17:00 in Nadi, Fiji ahcho. Ig mache hie es Island Hopping und die erste zwöi Nächt verbringi in Nadi säuber im „Smugglers Cove“. Ig ha (leider) es 4-Bett-Zimmer buecht us rächt schnäu beröit, es isch nämlech nid schön. Immerhin isches aber suber und sicher besser aus z 16er Zimmer wos no hät gäh. Ig bi aber oh froh, dass sech mis Vergangenheits-Ich für die kommende Ungerkünft es Einzelzimmer het gönnt.

Uf jedefau het ds Zimmer mini Luune grad chli dämpft und wöus scho fiister isch gsi hani o nid würklech viu vo Nadi gseh gha, es sig aber oh nid so spektakulär hani mir lah säge. Ig ha när drum für hüt grad ä Tagesusflug buecht wöui dänkt ha hie wotti nid z lang si (obwou d’Ungerkunft usserhaub vom Zimmer ganz okay isch).

Ig ha de speter ono mi eint Zimmergnoss dr Gavin vo Neuseeland kenneglehrt und dä isch sehr flott gsi drum schlussändlech auess haub so schlimm. Mit ihm hani de hüt ono Zmorge gässe und Champions League gluegt. Ig ha när gester im Resti no Znacht gässe was sehr fein isch gsi und vomene unbekannte Verehrer ä Piña Colada spendiert becho, däm resp. ar Kellnerin wone mir bracht het hani aber de gseit ig sig scho „married“. 😂

Hüt hani när dr Tag uf Castaway Island verbracht. Ig ha dänkt ds sig die Insle wo dr glichnamig Fium isch dräit worde, es het sech aber usegsteut dass ds ä angeri Insle ganz ir Nechi isch. Aui Fijianer*inne si mega lieb und überau säge immer aui „Bula“ was Hallo heisst. Ds Usflügli und die Insle isch sehr schön gsi und ize bini ufem Rückwäg uf Nadi woni nomau ä Nacht verbringe bevors morn richtig los geit mit Insel Hopping i de zwöi Inselgruppe Mamanuca & Yasawa Islands.

Vinaka (danke) und tschüss 👋🏼

South Sea Island

June 3 in Fiji ⋅ ⛅ 28 °C

Hüt bini am Morge am 7:00 abghout und zum Hafe bracht worde und vo hie us hani z Schiff gno nach South Sea Island. Ig ha übrigens auess bi South Sea Cruises via Awesome Adventures Fiji buecht und cha ds sehr empfähle, vom Check-In bim Schiff übere Gepäcktransport bis zum Empfang uf dr Insle funktioniert hie auess 1A!

South Sea Island isch so chli dasme innerhaub vo 15 Minute drumum cha loufe. 😄 Hie blibi 1 Nacht und ha ines chlises „Beach Bure“ (wienes Bungalow) icheckt und es isch super schön. Ig ha sone 7 Täg Pass fürd Fähre und Ungerkünft buecht und mä het entweder auess private oder auess shared chönne wähle und wöu ir einte Ungerkunft shared ä 32er (!!) Dorm würd bedüte hani mir überau es Einzelzimmer gönnt. Die Dame wo mir ds Bure zeigt het, het mi scho gfragt obi nid Angst heig hie alleini z schlafe. 😂

Am Vormittag bini när uf somne Semi-Submarine gsi was rächt cool isch gsi wöui mega viu Fische inkl. ä blaue Seestern ha gseh und am Namitag bini no ga schnorchle - Nemo hani aber nid gfunge.

Am Mittag und Aabe gits hie es Buffet wöus uf dere Insle oh nüt git ussert ds chline Resort - es isch zum Glück aber mega fein!

Iz gniessi dr Sunneungergang und fröie mi druf när mau wieder mini Haar aständig z wäsche (i däm Hostel vorhär isch z Wasser nach gfüut 20 Sekunde überloffe) und morn geits scho wieder witer uf die nächsti Insle.

Vinaka & Bula 🌺

Kuata Island

June 4 in Fiji ⋅ ☁️ 27 °C

Gester Aabe hets no es feins Znacht gäh und mir hei dr Aabe bimne Nationalhymne errate la usklinge - Spoiler: ke einzigi hani gwüsst. 😂

Hüt Morge isches mitem Katamaran wieder witer nordwärts gange. Ig bi immerno beidruckt wie ribigslos das funktioniert, es chlises Böötli hout eim pünktlech ab, bringt eim zum grosse Schiff u am nächste Ort wirdme wieder abghout und z Gepäck bechunt ä Tag mitem Ort und zuesätzlech muessmes aber nomau identifiziere bevorme geit, würklech 10/10.
    Trotzdäm isches nid ZU touristisch wöume die Insle nid „eifach so“ erreicht unds näbstem Resort meistens praktisch nüt git - auso mega mega schön!

Im Barefoot Kuata hani wieder ines wunderschöns Beachfront Bure dörfe ichecke und ha Zmittag gässe und dr Pool gnosse. Dr Strand isch leider nid so zum bade wöus mega viu (toti) Koralle het. Am spetere Nami hani de gfunge iz muess no öpis gah und bi zum Ussichtspunkt ufegloffe. Ig würd lüge weni würd säge ig heig nie Angst gha i dene 45 Minüte allei z Loch uf düre Waud. 😂 T’Ussicht het sech aber mega glohnt und es isch auess guet gange und mängisch muess me chli naiv si im Läbe. Ig ha mi aber vorhär brav bir Reception abmäudet, im schlimmste Fau wäre sie mi auso de cho sueche.

Z‘Aabeprogramm isch glich wie gester; düschele, Znacht ässe und früeh ga lige, es geit morn nämlech am 08:00h los mitemne Schnorcheltrip. Dä isch chli spezieller und mä söt chli meh gseh weder „nur“ Fische - stay tuned. 😜 När geits scho wieder witer, iz bini de gli 2 Wuche ungerwägs u no nie lenger aus 2 Nächt am Stück irgendwo gsi, aber het ja niemer vo Erholigsferie gredt. 😂

à bientôt!