• Day 9

יומיים (בלי) מנוחה ב Innsbruck

July 11, 2023 in Austria ⋅ ☀️ 34 °C

יש לנו יומיים ב Innsbruck בירת מחוז טירול.
    עיר עתיקה קטנה, מאד נחמדה עם הרבה אטרקציות.
    קנינו כרטיס Innsbruck שטוב לכל האטרקציות ליומיים -מזה חוסך לא רק כסף אלא גם זמן...
    היינו במוזיאון הקריסטלים של Swarovski שהיה משוגע ומאוד יפה.
    הלכנו לכנסיית Hofkirche שהפתיעה לטובה עם מיצג אורקולי מושקע ומעניין ועם tomb משוגע שנבנה עבור מקסימיליאן הראשון שבגלל לא נקבר שם בסופו של דבר.
    אכלנו במסעדה ממש שווה וקרובנ ונשאר לנו עוד זמן להסתכל בארמון של פרנק ג'וזף וסיסי שהיה מרשים עם סיפורים מעניינים.
    בסוף היום הראשון עוד עשינו סיור בכל האטרקציות של העיר העתיקה, כולל גיזת הזהב כמובן עם אפליקציה שמדריכה אותנו ממקום למקום.
    עלינו ל top of Innsbruck בגובה של 2200מ עם פניקולר ושני רכבלים. צפינו בנוף, שיחקנו בשלג.
    בדרך למטה, עברנו בגן החיות האלפיני, אבל לחיות וגם לנו היה חםםם.
    היינו במוזיאון שמיעה Audioversum שהקימה חברה למכשירים שמיעה ובילינו בו כמה שעות מרתקות שכללו רכבת הרים וירטואלית, שמיעת מוזיקה דרך המצח ועוד...
    בסוף היום לא הייתה ברירה אלא להפרד מ Innsbruck ולקחת רכבת למינכן שם נישן עד שיבוא המטוס לקחת אותנו לארץ.