• Day 13

Ella

December 4, 2016 in Sri Lanka ⋅ 🌬 15 °C

Deze morgend zijn we vertrokken in Nuwara Eliya richting Ella. Met drie in een TukTukske plus drie grote rugzakken, het was even proppen maar gelukkig was het niet al te ver naar het treinstation. Op de trein was het ook weer proppen! Slechts twee personenwagons en massa's volk... Het was geen pretje! De trein vertrok al veel te laat en deed over de verschillende haltes tergend traag. Maw pas 4-5 uur later in Ella. We logeren in Adhis place, een nieuw guesthouseje niet ver van het station en niet ver van het centrum. Stijn en ik gaan weer op pad in de namiddag-valavond. (Lexi moet helaas forfait geven wegens te ziekjes) Het dorpje is best gezellig, leuk sfeertje en lekker chill. (Wel voor de toerist.) We besloten om naar little Adams Peak te wandelen. Minder indrukwekkend dan zen grote broer uiteraard maar daarom niet minder mooi! De views... beu worden we ze zeker niet! Wij worden nog echte hikers want morgen hiken we naar Ella Rock.Read more