Horton Plains national park

December 3, 2016 in Sri Lanka ⋅ ⛅ 22 °C

Vandaag weer vroeg uit de veren, vijf uur! Om om half zes te vertrekken richting Horton Plains national park voor een mooie wandeling. Het is ongeveer een dik uurtje rijden. Het kopen van een ticket gaat tergend traag dus verliezen hier wel wat tijd... De reden waarom het zo vroeg moet is omdat anders alles in de mist verdwijnt en je bij world's end niets meer zou zien. Echter begrijpen ze er hier zelf niets meer van wat het weer betreft want het is uitzonderlijk goed voor de tijd van het jaar! Maw een prachtig weertje en een prachtig uitzicht waar we weer even stil van worden. Het nationaal park is weer totaal anders dan we tot nu toe gezien hebben hier. Volledig andere vegetatie enzo... Het land blijft ons positief verrassen! Op de terugrit passeren we nog even langs het station voor treintickets voor morgen omdat ik niet veel zin heb om weer op de wc te zitten maar helaas is 1st class volledig volboekt! :( Dat wordt weer proppen morgen. We drinken nog ergens een zalig lekkere koffie en gaan naar de guesthouse voor een dutje! Seffes het stadje in op zoek naar eten en zo was het weer een geslaagde dag! (Buiten dat we ons zijn vergeten insmeren en dus pikkiepik verbrand zijn.)Read more