Satellite
Show on map
  • Day 14

    Samaria - afsluit.

    October 5, 2018 in Greece ⋅ ⛅ 21 °C

    Het is nu 3 uur snachts dus het pikt, net zoals deze morgend... 23 uur wakker! Om zes uur vertrokken met de bus richting samaria kloof. Om iets voor acht begonnen aan de wandeling. Ik heb er uiteindelijk 4u15min over gedaan wat toch vrij snel is. Halverwege heb ik nog gewacht op Jeroen en Lynn maar na 3 kwartier heb ik het opgegeven en ben ik doorgewandeld. Uiteindelijk het strand bereikt en een duik genomen in de wilde zee. Dan nog wat gerust op het strand en nadien de boot genomen voor 45 min. Dan nog een uur en half met de bus richting hotel. Het was onze laatste avond dus ik had voorgesteld om met de ganse groep te gaan drinken en eten maar dat is niet geheel gelukt. Toch nog samen een lekkere cocktail gedronken en dan met Grev, Kimry, Johan en Nina paar danscafés afgeschuimd. Echt leuk! Maar zoals ik zei na 23 uur is men pijp echt uit! Morgen nog wat het stadje verkennen en savonds de vlieger op! Naar men poezen!!!Read more