The road to Murchison...

September 8, 2021 in Uganda ⋅ 🌧 21 °C

Vandaag weer voor zonsopgang op want er staat weer een lange rit op het programma richting Murchison Falls National Park. Het weer zit vandaag ook niet mee,zo goed als heel de tijd regen, regen en nog eens regen maar op zich beter bij een dagrit dan bij een uitstapje ofzo... Door de regen zijn de wegen ook bijzonder slipperig en modderig en als we dan al eens een asfaltweg tegenkomen zit deze vol diepe putten en moeten wagens alles en elkaar ontwijken en zelfs spookrijden... Maw het gaat traag en op de koop toe schiet de koffer los en vallen onze rugzakken er uit! In de namiddag krijgen we nog een lekker buffetje onderweg en tegen 17u30 komen we aan in onze Park View Lodge. Ondanks de regen zoeken Yasmin en ik al snel het zwembad op. Nu er eens één is besluiten we maar gewoon in de regen te gaan plonsen. Al snel volgen de anderen want het water is lekker warm. En niet lang daarna stopt het met regenen en kan ik nog een droneshotje maken. 's Avonds nog lekker eten en de briefing horen voor morgen, game drive en bootsafari. Yasmin gaat ook proberen om voor overmorgen nog de Rhino Sanctuary te boeken zodat we toch nog neushoorns kunnen zien op de enige plek in Oeganda. Slaapwel.Read more