Laatste dag, snif!

September 18, 2021 in Uganda ⋅ ⛅ 18 °C

Het is een triestige dag want het is de laatste van een fantastische reis met nog meer fantastische mensen. We doen in de voormiddag nog een boottochtje op het victoria meer (zo groot als België trouwens) en varen het moeras in op zoek naar de shoebyl? vogel, welke enkel in Oeganda voor komt. We hebben geluk want we zien er drie. Daarna even terug langs de lodge voor lunch en na de middag richting de botanical gardens van Entebbe. Hier is ook nog ooit Tarzan opgenomen. Het begon daar helaas ineens te gieten dus niet iedereen zag het zitten om een wandelingske te doen. Wij die het wel aan durfde waren zeik nat. Hierna nog even koffers inpakken, uit eten en dan zetten Reward en Aziz ons af aan de luchthaven. We gaan die twee kerels echt wel missen want het waren super drivers met een gouden hart waarvoor niets teveel was.
    Voor zij van de groep die dit lezen: BEDANKT! Om er een super fijne tijd van te maken. Om enorm veel te hebben gelachen. Gewoon om er te zijn voor elkaar en er samen een onvergetelijke belevenis van te hebben gemaakt. Dankzij jullie voel ik me terug wat beter in men vel en hoop dat ik dit mee draag naar de toekomst. Ik vond het KEI leuuuuk en KEI mooooi. 😉 Hopelijk tot snel. Liefs Koen. X