Satellite
Show on map
  • Day 2

    Marie my newest friend 🙌🏻

    March 17, 2023 in France ⋅ 🌬 17 °C

    Nadat we doorgereden zijn en onderweg ergens geslapen hebben kwamen we aan in Valance. We ontmoette evangelist Chris en zijn familie en nadat de mannen vertrekken naar de mensen waar zij mogen overnachten, ontmoet ik Marie. Een super leuke enthousiaste meid van mijn leeftijd, waar ik mee in gesprek kom. In gebrekkig Engels vertelt zij haar verhaal hoe zij uit het occultisme is gekomen en Jezus heeft ontmoet. En in nog gebrekkiger Engels vertel ik haar mijn verhaal. We hebben de grootste lol samen en we praten de hele avond. Op het moment dat Marie even naar de keuken geroepen wordt, zegt Mark, ook een Nederlander die aan dezelfde tafel op zijn telefoon zat, ineens: Wauw Leanne, ik ben hier nu al langer en ik heb Marie nog nooit zo gezien! Normaal is ze stil en is ze erg verlegen, maar nu bloeide ze helemaal op. Zo mooi om te horen hoe ik, ookal zou ik eigenlijk niet eens mee gaan naar Frankrijk, toch zo'n verschil mag maken hier by just being myself 😇
    Als ik mn spullen uit de auto haal wordt me verteld dat ik bij Marie op de kamer mag slapen, wat een heerlijke dag!
    Read more