Satellite
Show on map
  • Day 15

    Sobota, večer

    August 6, 2016 in Georgia ⋅ ⛅ 26 °C

    Po ubytování se jsem se znovu sešla v centru se zbytkem české výpravy. Šli jsme se najíst do Khinkali House na Rustaveli. Poprvé jsem ochutnala sýrové khinkali. Byly taky dobré, ale masové jsou masové. Po jídle jsme se vydali na procházku podvečerním Tbilisi a na Bridge of Piece jsme náhodou potkali další EGGery, mj. Noama, Johannu, Mayu a pár dalších. Všichni společně jsme lanovkou vyjeli na kopec a prošli se k Matce Gruzii. Je opravdu impozantní a zespodu vypadá trochu jako postava z WOW, když člověku ujede ruka s myší a kouká na ni zdola :D. Výhled na noční Tbilisi byl nádherný a úplně se mě to dotklo někde uvnitř. Takových momentů, kdy koukám na rozzářené město a noční oblohu nad ním, prosím v životě co nejvíc :). Jo, abychom se ale vrátili do reality - na moje data se u Matky Gruzie chytali Pokemoni :D. Maki tam prý dokonce chytila dva! Nakonec jsme skončili v KGB baru - KGB still watches you! Cool vypadající místo, ale na nejdražší ulici ve městě, takže všechno otřesně drahé. Potkali jsme tam další část EGGerů a někteří, včetně Manky a Elišky, potom odešli do kina. Gruzínského. Na film v ruštině. Já jsem si poprvé aspoň trochu pokecala s jednou Turkyní, Ezgi. Fascinuje mě, že i po čtrnácti dnech pořád potkávám nové lidi z EGGu. Částečně kvůli drahému pivu a částečně proto, že jsem byla strašně unavená, jsem nakonec z baru odešla dřív. Po cestě na metro jsem se seznámila s Phanielem, Nizozemcem, který údajně studuje matiku a přes Tbilisi prolétá na cestě do... no, už jsem stihla zapomenout kam, někam do Afriky na svatbu. Phaniel má být údajně jméno z Bible. Na Marjanishvili se se mnou v obchodě snažil seznámit nějaký Gruzinec, co tam pracoval. Byl hrozně milý, tak jsem si s ním chvilku povídala, když ale chtěl můj Facebook/mail nebo něco, tak jsem mu řekla ne a že nemám zájem, pardon. Jsem na sebe pyšná! Jestli mě něco Gruzie naučila, tak je to tohle :D.Read more