Bijkomen in Arica

March 18 in Peru ⋅ ☀️ 27 °C

Annika en Lynn slapen flink uit en ik haal wat verse broodjes en wat ontbijtspullen. Het wordt een brunch maar dat is prima want zelf ben ik ook nog moe. We praten even een hartig woordje met Lynn over dat ze echt wat dingen moet gaan regelen zoals een afspraak met haar nieuwe school, backup van haar foto's zodat haar telefoon gemaakt kan worden en een zaakje zoekt voor haar kapotte slippers. Ze wil graag als volwassene behandeld worden sinds ze 18 is dus dan zetten we langzaam wat stapjes. Annika houdt zich bezig met de was want we hebben een flinke achterstand. We chillen verder wat in onze casa en begin van de avond gaan we op zoek naar een restaurantje. Helaas is het zondag en blijkt alles gesloten. Na een wandeling van een zo'n 2 uur zijn we weer terug en hebben gelukkig wat boodschapjes kunnen vinden voor burritos. We maken zelf guacamole zoals we van de jongens hebben geleerd en het smaakt beter dan we in een restaurant zouden krijgen (denken we). Een lekker flesje Chileense witte wijn erbij en het feest is compleet. De volgende dag herhalen we de dag ervoor alleen gaan we naar het centrum om wat slippers te laten maken. Lynn heeft in de avond een afspraak om haar nagels te laten doen dus we koken wederom zelf. Terwijl Lynn weg is kijken wij Oppenheimer. Goeie film uur en dat wakkert mijn interesse voor wiskunde en natuurkunde aan, misschien dat ik toch maar eens een cursus ga volgen. Als Lynn terug komt is ze helemaal in d'r nopjes en verteld ze dat ze ook een film heeft gekeken en gezellig heeft gekletst.Read more