Malaysia
Kem Bari

Ostküste

October 8, 2023 in Malaysia ⋅ 🌧 30 °C

Dr Ostä vo Malaysia isch bekanntlich no sehr konservativ und nid so touristisch wiä d Westküstä & zudem isch dört grad Rägesaison. Trotzdem hets eus in diä Richtig vrschlage und mir hei unterwegs e Halt am Tasik Kenyir gmacht (ein vo de gröschtä Süesswassersee doh).
      Vo de Familiä wo uf dem Huusboot läbt si mir spontan zum Zmittagässe iglade wordä und si hei eus ihre Bou zeigt wo si grad dra si (e neus Huusboot wo si möchte vrmietä).
      Näb de Strosse erhascht mä ab und zue chlini Äffli und villi Lüt wo chlini Ständ betribä und Frücht vrkaufe.
      Nach erä Übernachtig in Paka hei mir am nögste Tag s 1. mol s Meer gseh und e Tagesusflug uf diä schöni Inslä Pulau Redang gmacht. Am Obe si mir vomenä Platzregä überrascht wordä. s Ässe doh isch sehr guet und günstig. Für 12 RM, das si umgrechnet 2.50 Franke, bechunt mä ä früsch kochts Znacht inkl. Getränk. Dr Alkohol isch chli türer, aber für schwizer Verhältnis immerno okay. d Lüt si sehr lieb und möchte oft Fotis mit eus ha, d Kinder winkä und bsunders d Tanja findet sä mega härzig.

Kem Bari