Satellite
Show on map
  • Day 4

    Brugge

    June 13, 2022 in Belgium ⋅ ☀️ 17 °C

    Ek het vroeg (wel 8uur) saam met Liehet trein gery tot in Antwerp, want sy moes klas toe gaan. Ek het toe 'n panini by Panos geëet en rond gestap in Antwerp tot 10:00 wat die Base oopmaak waar ek my simkaart moes koop. Daar is baie min winkels oop op 'n Sondag, so ek kon nie 'n simkaart kry nie.
    Daarna is ek Brugge toe met die trein. Ek loooooove Brugge, dis só mooi. Ek het 'n fiets gehuur en rondgery in die straatjies en op die ou einde na die plein toe gegaan. Van daar af het ek gestap Torture museum toe, waar hulle meer as 100 uitstalling het van martelingstoestelle - so interessant. Maar ek moes toe 'n powerbank gaan koop, want ek het myne vergeet, en met al die gps en foto's hou die battery nie te lank nie.
    Ek is toe historium toe, waar hulle die prentjie skep van hoe dit was om in vroeër jare in Brugge te bly en handel te dryf.
    Ek het toe terug gery Antwerp toe en saam met Liehet gaan 'koffie' drink by haar kampus saam met haar klasmaats. Daarna is ons huis toe.
    Read more