Satellite
Show on map
  • Day 27

    Nusa Lembongan 🏝️

    February 5, 2023 in Indonesia ⋅ 🌧 27 °C

    Mijn reis is vervolgens gegaan naar Nusa Lembongan en Nusa Celingan (Bali). Deze eilandjes zijn verbonden met een gele brug, die alleen te voet of met de scooter is over te steken.

    Heerlijke eilandjes vind ik ze! Klein, en toch genoeg keuze en variatie. Mooie baaistranden, kliffen, surfspots, mangrovebossen, fijne eettentjes etc. En alles binnen 20 minuten met de scooter bereikbaar.

    Zelf zat ik weer in een hele mooie accommodatie op steenworp afstand van Dreambeach. Met een paar hele fijne restaurantjes eromheen.

    En ook de mensen hier zijn zooo aardig en lief. Hier ook geen verkopers op straat, wat ook wel weer fijn was. Ze hebben op dit eiland zelfs personeelstekort en mensen komen over van Bali en Lombok om hier te komen werken.

    Alleen het weer was minder sinds ik op het eiland ben. Veel regen en minimaal zon. Wel mooie hoge golven kunnen zien! Ook heb ik schildpadden zien zwemmen in de oceaan. Bijzonder om te zien!

    Door de regen ben ik wat minder op pad gegaan en wat meer gerelaxed en massages genomen 😃.

    Op naar mijn laatste plekje van deze reis…
    Read more