Mexico
Laguna de Chacahua

Oppdag reisemålene til reisende som skriver reisejournal hos FindPenguins.
Reisende på dette stedet
    • Dag 23

Chacahua

25. mars 2022, Mexico ⋅ ⛅ 29 °C

Chacahua is een klein paradijs. witte stranden. chille vibe. strandhutjes; van die houten met rieten daken.
      Onderweg naar Chachua zaten we met Kim in de bus. met haar en Jozef en ons drie een hotelkamertje geboekt. was knus want twee tweepersoonsbedden en een eenpersoonsbed. lag alleen de eerste nacht met Jelle in een bed. de tweede nacht lag Jelle in een ander bed hehehehehe
      nog gesurft de tweede dag. ging niet. klotsbak. ook al hoorden we dat Chacahua de shit was om te surfen en daardoor gingen we ook weg uit Puerto. maar blijkbaar verkeerd getimed. derde dag in Chacahua weer gesurft. boardje gehuurd. plank voor mn kop op de tweede golf. het surfincident. en vanaf toen ging begon het ongeluk.
      Wel supermooie zonsondergang gezien vanaf het hoogste punt daar naast de vuurtoren. was echt heeeeel mooi. beetje muziek, paar biertjes, leuke sfeer.
      volgende ochtend maar naar de dokter, want bloed uit het oortje. gescheurd trommelvlies. dichtsbijzijnde dokter was Oaxaca, dus gingen we daarnaartoe op de maandag

Det kan også være du kjenner dette stedet med følgende navn:

Laguna de Chacahua

Bli med hos oss: