Ab in den Norden!

noch 'ne Insel! :-D

August 29 in Sweden ⋅ ⛅ 21 °C

Scho wiedr ufere Insle glandet! Aber dasmau vom grosse Åsnen-See, uf der Insel Getnö. Mir hei wiedr Glück gha u es schöns Fläckli am Wasser verwütscht.
    Tolle familiefründleche Camping, mit viel Wald, Wasser u naturschutzgrächti Aktivitäte!
    Eifach zum Erholä...:-)

Auf der Insel

August 28 in Sweden ⋅ ⛅ 22 °C

Ar Ostküste vo Schwede hets so ä länglechi grossi Insle womer grad mau si ga abcheckä :-) Öland heisst si. Dert simer so ufeme ganz stinklängwilige typische Cämper-Cämpingplatz glandet, wo äue vorwiegend us Duurcämper besteit. Mir si üs e chli wi imene Meersöili-Gehege vorcho, so strickt si dört d Positionsvorgabe vode Mobil gsi :-)
    Nichtsdestotrotz, mir hei zmingst i ei Richtig e super Ussicht gha, nämlech an Strand und zum Meer. I letzterem hets de när bi gneuerem häreluege nüm so iladend usgseh zum ga bädele...:-j

Abreise nach Kalmar

August 28 in Sweden ⋅ ⛅ 22 °C

Wunderschöne guete Morgä :-) mir si grad abgfahre vom schöne Sankt Anna, machä ä kurze Abstächer zrugg nach Norrköpping und när geits abe nach Kalmar.
    Üses Kontin-Äntli isch wie immer mit vo der Partie und sitzt i der erste Reihe :-)

See? Meer? See? Meer!

August 26 in Sweden ⋅ ⛅ 24 °C

Mängisch isch nid ganz sicher, öb s Gwässer näbe eim See odr Meer isch. Hie in Sankt Anna heimer wiedr Glück gha und es schöns ruhigs Plätzli diräkt am Meer dörfe ussueche.
    Mir läbe chli i Tag ine, chöchere, bästele und läse viu. But most of all: mir hänges! :-)

Acho in Schwedä

August 24 in Sweden ⋅ ⛅ 18 °C

Mit der Fähri simer vo Horten nach Moss gfahre, um der langwiirige Umfahrig vom Oslofjord z entgah. Bald simer in Schwedä acho und si begeisteret vo der Natur. Der schön Wäg zu üsem Ziel het nis nid z viu versproche; E wunderschöne, amene See glägene Campingplatz isch für mindestens zwöi Nächt üses ‚Deheime‘. Bereits jetz chöimer de Sävsjöns Camping empfähle. Er isch chlii bis mittelgross, ruhig, suber, naturbelasse und ohni viu Schnickschnack. Der Gastgeber isch sehr fründlich. Är het üs Tipps chönne gäh, wasme hie so cha mache; z. B. guet ässä, Wandere, Fischä, Kajak odr Kanu-Fahre u offebar söus hie vieli und zum teil wiissi Elchä gäh. Na mal luege öbmer soeine z‘Gsicht bechäme!Read more

På Farmen og Tønsberg

August 22 in Norway ⋅ 🌧 15 °C

Nach üsem kuschlige Stellplätzli am Seeli simer fürne kurze Ufenthalt bir Family ir „Farm“ in Horten acho. Die Farm besteit us immerhin sage und schreibe zwöi Miniature-Horses (u das si de kener Ponies! ;-)) und zwei präsenzmarkierende Gockel (si hei üs immer zueverlässig viu z früeh am Morge miteme idringleche KIKKIRIKIII gweckt... komischerwiis heimer när bim Zmorge jewils Lust uf Poulet gha :-))
    I der Nöchi vo Horten isch Åsgardstrand, wo Edvard Munch dür d’Summerzyt imene chline Hüsli am Oslofjord residiert het.
    E kurze Tagesusflug nach Tønsberg - die ältesti Stadt vo Norwege - het üse Ufenthalt abgrundet. Wie mä uf de Fotos erkennt, ischmä dert no old school mit dä Vikingerböötli unterwägs ;-p

Der Weg ist unser Ziel!

August 21 in Norway ⋅ ⛅ 17 °C

D Grössi vo däm Land macht sech bemerkbar i de Streckine wo mir zrugglegä. U doch wirds eim bi derä Natur nie länwilig. Oft haltemer für Wasserfäu, Wäuder oder schöni Seeli ah fürne chlini Erholigspause und Zwüscheverpflegig :-)