• Day 11

Den 1 cmeliakom do Viedne

December 19, 2016 in Austria ⋅ ⛅ 0 °C

Sedime vedla vrtule. 3x bezpecne sa necitime ked sa cele lietadlo roztrasie a to sme este len nastartovali. Po chvili sa roztoci vrtula a nejako zahadne vibruje, netoci sa v jednej rovine, nakoniec vsak vzlietavame raketovou rychlostou a oproti vacsim lietadlam je to kus o zivot. Zaludok chvilami zaziva ine euforie. Tomco skruca zahadne xichty a pohlad na neho stoji za to, ale pravdu povediac ani mne nie je vsetko jedno.
    Akonahle vyletime nad hmlu a oblaky je to pohlad pre bohov. Uplne rovna celistva biela plan z oblakov trblietajuca sa odrazajucim slnkom tesne nad obzorom a cez druhe okienko vyhlad na Tatry vytrcajuce z oblakov.
    Sranda to prestane byt ked pristavame naslepo. V 630m sa zanorime do bielej hmly a nevidno vobec nic a klesame a klesame, citime ako lietadlo spomaluje a vsade okolo nas nepreniknutelna biela... Asi 100m nad zemou sa trosku vyjasni a klesame do tmavej, zamracenej Viedne.
    Tento maly cmeliacik brzdi ovela agresivnejsie ako by som cakal. V bezpeci vystupujeme ;)