Satellite
Show on map
  • Day 15

    Den 5 stiplava vecera

    December 23, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

    Po vystupeni z lode cca minutovy dazd (taka riadna sprska, ale o minutu uz nic). Tusite, co zlte sa nam zjavilo na plazi. Potom sme nejakou nahodou objavili pristup na plaz, ktora patrila resortu, kde ubytovanie stoji okolo 300eur na noc, celkom ok ;)
    Pobyt na plazi sme ukoncili po asi hodinke, po asi 30 sekundovom mrholeni. Verte, neverte aj tento kratky cas stacil na to, aby sa na plazi ukazal zlty pokemon...

    Nasledne obchodnou ulickou domov. Samozrejme cestou male nakupy a male zjednavania. Na konci bonus v kupe troch ananasolizatiek (osupany ananas na stopke s vyfrezovanym zavitom). Jeden kus za 35, tri sme zjednali na 100 ;))) inak zjednat tretinu ceny je uplna malina...

    Nasledne sme nasli novu restauraciu, kde kazdy ochutnal nejaku novu dobrotu. Najhorsie dopadol Tomco, ktory mal uz rano kontrolnu otazku "ale co budeme jest?", ktoremu priniesli objemovo dost malu porciu. Mna sa spytali, ci to chcem stiplave, tak som povedal, ze hej, chcem predsa vediet ako chuti prave Thajske jedlo (neskor casnicka povedala, ze mi tam toho dali viac, len aby som bol spokojny).
    Vysledok po druhom malom suste mi uz samostatne tecu sople z nosa. Po tom ako som vsetko dojedol ma este asi 10min stipu pery (to nehovorim o zvysku ustnej dutiny). V kazdom pripade sa to dalo zjest, nebol to az taky zabijak a bolo to aj velmi chutne spolu s karry polievkou, v ktorej plavali kusky kurcata, zemiacky, cibulka a cele to bol taky fajny thajsky gulasik...

    P.S. ti co nemaju strach su zas na masazi, ja uz strach mam (po tom, co mi rozpravali)
    A uz su spat a totalne vyrehotani, ukazuju mi nazorne ako ich tam lamali, uboleni, ale chcu ist zas ;)
    Read more