Satellite
Show on map
  • Day 20

    Den 10 kajakova pribrezna plavba

    December 28, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 31 °C

    Vcera ako inak zazitky, ako inak samozrejme u Tomca. V noci sa mu totiz snazil do chatky vlupat nejaky opilec. Roztrieskal sa uz na schodoch. Nakoniec to bol jeho sused z vedlajsej chatky, zmylil sa len o jedno cislo ;)

    Ranajky sme si az na Tomca dali sladke, aby sme odskusali miestne speciality a inspirovali sa. Ja som mal banany opekane v cesticku s nejakou slahackou a posypane farebnymi gulockami. Danka mala pre zmenu gofry so zmrzlinou vid. foto.
    Cele doobedu sme platili ucty, co sa mohlo to sa zakomplikovalo. Hned po navrate prva navsteva v Tatrabanke ;)

    Po obede (vybral som naslepo z cennika a mam pocit, ze som vybral najlepsie) som uz nevydrzal a po troch dnoch pozerajuc na pozicovnu kajakov som sa rozhodol, ze si kajak poziciam uz aj sam. Tomco a Danka totiz tri dni kajak pozicat nechceli. Je to taky sit-on-top kajak vid. foto, ktory pozicovne na cely den vratene padiel a zachrannych viest stoji tolko ako slapaci bicykel na Sirave na hodinu.

    Nakoniec som na moju kajakovypravu po pobrezi ostrova zlanaril Tomca. Kochali sme sa dvojstaznovou svedskou plachetnicou, dalsimi resortmi vo forme trstinovych domcekov v utesoch, bare na skalach, farebnych chatkach v palmovom haji na brehu ludoprazdnej plaze a pod.

    Bohuzial ten kajak sa kvalitami ani nepriblizoval nasmu morskemu kajaku a jeho plavebne vlastnosti sa podobali polystyrenovej kocke hodenej do vody, na ktorej sme sa my dvaja za pomoci kratkych a nemotornych padiel znacky noname plavili. To si teda vyzadovalo kazdu chvilu prestavku v podobe zaplavania si pomaly na kazdej plazi, ktoru sme objavili.
    Po necelej hodine sme mali viac ako dost, bolelo nas vsetko a zacali sme sa vracat. Vzhladom na vrcholiaci odliv sa odkryli niektore skaly, ktorym sme sa ako spravni namornici dokazali vyhnut. Nakoniec sme stroskotali asi 5m od brehu ;) na podvodnej skale.
    Tomca to padlovanie tak dorazilo, ze hned odisiel na druhy obed.

    P.s. Na jednej z fotiek je nasa chatka. Spoznate ju uplne jednoducho. Po preskumani cca polovicky ostrova, za ten cas, co sme tu, mozem zavazne prehlasit, ze je to jedina chatka, ktora vyzera viac ako susicka pradla ako prazdninovy domcek...
    Read more