• Day 26

Plaz Nai Harm a ruskaja kuchnja

January 6, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 26 °C

Dnesny plan je plaz Nai Harm. Vo svojom zaciatku plna slnecnikov a nie nejako extra zaujimava, ale na konci, kde uz zajde menej ludi ako tak primerane plna s fajnym piesockom a v pozadi so zaparkovanymi lodickami.
    Najviac vsak urcite zaujimava vlnami, ktore este navyse vzhladom na profil plaze neprichadzaju len z jedneho smeru a obcas sa este viac vln spoji a vytvori vysledne chaoticke vlnenie.
    Este by to chcelo aj nejaky kus tienu, ale ten je uz bohuzial vzhladom na nas neskory prichod obsadeny. Takze sme viac vo vode ako na suchu. Danka je uz ako lupacka, Tomco cierny a ja zatial uplne v pohode az na opilecky pripaleny nos.

Ked skoncime na obed ideme pre zmenu do Ruskej kuchni (napisane v azbuke).
    Trochu nas sokne, ked zistime, ze kuchnu vlastni Thajcan, ktory nerozumie ani anglicky ani rusky ;) Uzijeme si vsak atmosferu cerveneho kosaku a kladiva, Tomco si da pravy (phuketsky) borsc a pokracujeme domov.