Satellite
Show on map
  • Day 30

    Den odletu a dlhoprsty Milan

    January 10, 2018 in Thailand ⋅ ⛅ 29 °C

    Rano sa necitim najlepsie, tak podobne ako pred rokom v Krabi, vybavujeme predlzenie izby. Dobry cas na to, aby poniektori spolubyvajuci v cestovnej horucke 7x navstivili WCko.
    Az do 14tej balime, oddychujeme a preflakujeme den. Jedine Tomco stiha pozicat zlty bicykel a urobit si kratku turu po parku. Velmi rychlo sa vsak vracia. Predsa len bicykel bez prevodu, pre Tomca nizke sedadlo...

    Kedze o 15tej ma prist taxik odhlasujeme sa z izby a dole v luxusnom saloniku v bielych kozenych sedackach cakame a na TV prepiname medzi roznymi thajskymi kanalmi az po wrestlingove zapasy, kohutie zapasy (dnes vynimocne nesli bycie zapasy) a rozne thajske telenovely.
    Miesto objednaneho auta pre 4och nas vyzdvihuje mikrobus (Van pre 10ludi), ktory mame cely len pre seba.
    Za necelu hodinku jazdy sa dostavame z mesta Phuket na letisko Phuket.

    V ramci kontroly treba samozrejme vytiahnut vsetko z vrecak a nechat prejst cez detektor.
    Ja ako top truhlik dnesneho dna vytahujem z vrecka dialkove ovladanie od televizoru, ktory bol v hotelovom saloniku ;)
    Vyzera to komicky ked kazdy do kosika, ktory ma prejst detektorom polozi penazenku, mobil a podobne veci, ktore ma vo vreckach a ja tam polozim dialkovy ovladac od telky ;) a kedze ho nemam zbaleny v batozine, ale nosim ho pri sebe, musia v ostatnych hlavach vznikat otazky, co s tym ovladacom na letisku chcem tak dolezite robit, ze ho nosim pri sebe a na co ho vlastne mam.
    Najsmutnejsie je, ze aj ked nas to mrzi, uz nie je sposob ako ovladac vratit spat do hotela, takze poleti pekne s nami a 3 recepcne budu cele poobedie hladat, kde ten ovladac zmizol a ako vypnut telku... Samozrejme cela tato kradez bola neplanovana a kym som na letisku nezasiel do vrecka vobec som netusil, ze mam v nom ovladac a ani doteraz neviem ako som si ho podvedome privlastnil.
    Pokial ma niekto telku Panasonic mozeme mu teda az z Thajska dorucit uplne novucicko vyzerajuce dialkove vratane bonusu v podobe dvoch tuzkovych bateriek.
    P.S. Dialkove ma len europske symboly, ziadne thajske hakybaky, jednoducho vyhodna ponuka.
    Read more