• Day 30

Letisko Bangkok

January 10, 2018 in Thailand ⋅ 🌙 23 °C

Na letisku v Bangkoku prechadzame tolkymi kontrolami, ze dostat sa z vystupu z lietadla az k hale, kde sa caka na nas let nam trva asi 2,5 hodiny. Ak pocitame, ze s povodnym letom sme mali prist 2h a 50min pred odletom lietadla do Viedne, tak sme aj radi, ze nakoniec vsetko dopadlo ako dopadlo.
    Aktualne sa chystame k nastupu a ak vsetko dobre dopadne rano o 5:30 (o 11 a pol hodiny) pristavame vo Viedni.

Tesne pred nastupom (len, kvoli napatiu) sa z reproduktoru ozvu nase 3 mena, ze sa mame dostavit k okienku... Uz ked som pocul Milan vedel som, ze sa daco zas graduje.
    Bereme si serepeticky a rozmyslame, co zas za problem. Nejaky kriticky pripad, ze zas neodletime? To uz snad nie je mozne dat nas vyhlasit do letiskoveho rozhlasu. Po tom vsetkom, co sme dnes zazili pocut svoje meno vyhlasene do rozhlasu je iny stres.

Nakoniec problem nie je az taky vazny, len sa rozhodli prave nas v lietadle posadit na ine miesta ako sme mali rezervovane.
    Skoda, ze Tomco nestihol rychlo zareagovat a povedat, ze aj prva trieda zdarma by zapadla do nasich dnesnych zazitkov.
    No ten uz len chudak bedaka "nech uz sme konecne v lietadle". Uz nechce ziadne zazitky a myslim, ze sa boji, ze pocas 11 a polhodinoveho letu by sa este nieco mohlo vyskytnut, kedze to doslovne pritahujeme...

Nakoniec sa az v lietadle dozvieme, ze sme dostali najlepsie sedadla v triede pre spodinu. Boze tam hore na nas v kuse myslia. Uplne prve sedadla pri nudzovom vychode, takze na natiahnutie noh mame asi 2,5m priestoru. S Dankou tu mozeme pocas letu doslovne tancovat na nasich vlastnych styroch metroch stvorcovych.