Satellite
Show on map
  • Day 1

    Nepríjemné ftípky Ňaňa a Tomča

    January 26, 2019 in Czech Republic ⋅ ☁️ -1 °C

    Cesta vlakom sa pre mňa začala nočnou morou. Najprv ma Tomčo oboznámil s informáciou, že miniklávesničku, ktorú som si len včera kúpil na písanie príspevkov som si vraj nezbalil a že zostala doma. Pochytil ma riadny smútok, až kým sa už Ňaňo nevydržal pozerať na môj skormútený xichtík a víťazoslavne vytiahol klávesničku zo svojho vaku. No proste si celú tú akciu na mňa prichystali. Bavia sa tu vyrehotaní.
    Následne pokus o inštaláciu plne slovenskej klávesnice na telefón zlyhal tak kvalitne (prerušilo sa wifi v strede inštaláce a telefón sa z toho zbláznil), že som celý telefón dával dokopy pekné 4 hodinky...

    Avšak ako môžete vidieť na foto, moje pracovisko je už plne funkčné, klávesnička odskúšaná, píšem ako ďábel...
    Read more