• Day 6

"Oddychový" deň na Ko Chang

January 31, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 26 °C

Hneď ráno sa Ňaňovi podarí opraviť kameru, takže mu padá záložný plán, že si kúpi novú (samozrejme vyšší model) a poobede po trojdňovom zháňaní mikrošrubováčiku rozoberá aj utopený mobil a vyzerá to, že po oprave je plne funkčný.
    No dnes úspešný deň...

Doobedu preskúmavame rybársku dedinku Bang Bao, ktorá slúži ako jedno mólo snáď 500m dlhé tvoriace trh so všetkým možným od oblečenia, cez serepetičky pre turistov až po rôzne živé morské príšery čakajúce v bazeníkoch ako budúci obed návštevníkov tohto móla. Okrem iných vecí tam predávajú aj prak na otravné opice aj s guličkami - to musí byť zábava.
    Keďže nám prvý krát spoza mrakov vyšlo slnko začína byť pohyb kdekoľvek tak únavný, že končíme na morskej teraske s pivom v ruke.
    Tam tiež kupujeme lístok na zajtrajšiu loď na ostrov Maak.

Potom pokračujeme v hľadaní ideálnej pláže a na jednej si Tomčo s Ňaňom dávajú pravú thajskú plážovú masáž.

Neskôr končíme v nejakom super-rezorte, kde len vstup stojí 3 eura.
    Zisťujeme, že je to nejaký rezort, ktorý má však svoje najlepšie roky zjavne za sebou. Centrálny hotel v tvare výletnej lode o 6tich poschodiach je obrovský, no pôsobí skôr odstrašujúco. Dajú sa však prenajať veľké cca 100m2 apartmány v tvare lodí.

Samozrejme kúpanie a thajská večera.

Len pred predstavu tento ostrov je jedna hlavná ulica desiatky kilometrov dlhá obkľúčená stánkami a obchodíkmi so všetkým možným občas prerušená horskými priechodmi s prudkými zákrutami a extrémne strmými stúpaniami a klesaniami. Najvyšší vrch ostrova je 744m.n.m. a celý ostrov je dosť hornatý a niektoré kopce majú sklon čiernych zjazdoviek.
    Na motorkách celkom zábava...