Satellite
Show on map
  • Day 18

    Phra Nga cave beach

    February 12, 2019 in Thailand ⋅ 🌙 29 °C

    Ráno sme nasadli na loď a odviezli sa na jednu z najkrajších pláží v našom okolí so známou "penisovou" jaskyňou.

    Na pláži som zažil dva koordinované útoky opíc. Dá sa povedať, že ja som bol priamo v centre a útok sa viedol na všetkých mojich susedov. Okolo mňa bolo 50 ľudí s fotoaparátmi. Poniektorým dovolenkárom v mojej tesnej blízkosti dokázali opice vytrhnúť napr. vak z ruky, v bezpečí ho rozzipsovať, vybrať si nejakú dobrotu a tú zjesť. Opiciam nerobí problém rozbaliť si keksík, otvoriť plechovku s nápojom, či jogurt a pod.
    Taktika bola v koordinovanom útoku. Menšie opice odviedli pozornosť napr. útokom na nohy a pri pokuse o ich odohnanie došlo k hlavnému útoku na vak v rukách a pod.
    Podarilo sa mi ustrážiť 3 vaky (keďže tí dvaja sa kľudne kúpali) bez toho, aby sa na mňa pokúšali zaútočiť. Zjavne opice pochopili z môjho pohľadu, že toto by bol boj na život a na smrť a trúfli si skôr na neznalé dievčiny okolo mňa, ktoré len bezradne nechápali ako prišli o svoje dobroty.
    Read more