• Day 36

Luxusným katamaránom na pevninu

March 2, 2019 in Vietnam ⋅ ⛅ 29 °C

Ráno odovzdáme motorky na recepcii štýlom "tu sú kľúčiky, my padáme". Kým si ich stihnú prísť prevziať z požičovne (moja má jednu stranu od piesku, čo som sa na nej vyrúbal) už sme preč.
    Izbu zanechávame v kvalitne vybývanom stave. Hotelový toaleťák došiel pred dvoma dňami, kôš spod množstva fľaší už pomaly ani nevidno...

Po pešom presune nastupujeme na bus, kde zas batožina už pomaly zavaľuje vodiča. Našťastie tá naša je na vrchu. Ten nás odnesie do prístavu.

Stadiaľ odchádzame na pevninu už inou loďou. Sekaný čínsky akčný film v našom luxusnom rýchlokatamaráne pre 340 ľudí nahradili nejakým vietnamským hudobným programom.
    Celý čas tam spievajú nejaké telenovelové slaďáky. Vzhľadom na vonkajšie podmienky sa obrovský katamarán počas plavby jemne hojdá z boku na bok.
    Vyzerá to, že to bude pohodlná 2 a pol hodiny dlhá plavba a pri týchto uspávankach zaspíme ako v kolíske.

Asi po hodine otváram oči a okolo mňa inferno!
    Hneď na vedľajšom sedadle grcá vietnamec do sáčku.
    Po jeho kvalitnom naplnení (zvuky a smrad nebudem komentovať) ukladá sáčok do blízkej prepravky pripravenej na tento účel. Tam už je takých sáčkov asi 15.
    A neviem ktorá prepravka to už je, lebo po jej naplnení ju stewardka odnáša niekde dozadu pre rybičky a pripravuje novú. V dohľade mám ďalších dvoch "vyvracačov".
    Začínam chápať prečo sa pred plavbou rozdávali sáčky. Dávali ich však len vietnamcom.
    Našťastie to vyzerá, že toto sú už len dozvuky a hlavné predstavenie sme prespali.

P.S. posledná foto je ešte z našej vybývanej izby, fotografie predtým z prístavu (viď. aké dlhé roxory sa dajú nosiť za motorkou...)