Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 14

Večerný ohňostroj

19. August 2010 in den Niederlanden ⋅ 🌙 19 °C

Večer sedíme na lodi a čakáme na plánovaný ohňostroj ukotvení o mólo, ktoré sa prepĺňa ľuďmi. Tí nám čumia rovno do kokpitu.

Postupne začnú policajné lode uzatvárať priestor tesne vedľa nás. Po chvíli zistíme, že sme doslovne v prvej rade, najbližšie k ohňostroju. Úžasné!

Tak som si povedal, že sme v Amsterdame, veľkom meste...
    Že Amsterdam Sail je jedna z najväčších akcií tohto druhu v Európe...
    Proste, že ten ohňostroj bude asi trochu lepší ako silvestrovský ohňostroj v Košiciach.
    No a pravdu povediac svoj predpoklad som si overil už po zopár sekundách a to sa ten ohňostroj gradoval ešte dobrých 15 minút.
    Takýto ohňostroj už asi na Slovensku nikdy neuvidím. Vo vzduchu asi skončili tony výbušnín (vraj niekoľko kamiónov).

Nepopísateľné a úžasné... Oplatilo sa zostať a pozorovať tú show. Celá posádka by najradšej šla večer spať do maríny, ale zamietam im to. Necítim sa na nočnú plavbu a nepovažujem to z rôznych dôvodov aktuálne za bezpečné a možné. Budú musieť prespať vo vlnách na dosť rozhúpanej lodi navyše bez WC a sprchy.