Satelliet
Weergeven op kaart
  • Dag 32

A predsa sme to dali...

6 september 2010, Slowakije ⋅ 15 °C

A nakoniec ešte malý sumár nešťastí, ktoré nás postihli a predsa sme to dali:

1. Neskoro dodaná a teda minimálne odskúšaná a v interiéri nedokončená loď. Niektoré veci sa dokončovali až na plavbe.
    2. Potápajúca sa loď - od výroby nedostatočne utiahnuté hadice vytopili loď na skúšobnej plavbe.
    3. Zmena posádok (aj pre cestu tam, aj pre cestu späť) na poslednú chvíľu.
    4. Suchoty na Labe - zmena plánu plavby (vypustenie 800km úseku Praha - Hamburg).
    5. Pokazená loď - roztrhnutá spojka motora a náhonu (nevydržala točivý moment motora, nahradená silnejšou), loď nepojazdná v strede Šíravy :)
    6. Pokazené auto na ťahanie lode ešte pred plavbou - zničená spojka, auto nepojazdné.
    7. Pokazená loď - zničené ložisko v úplne novom Z-náhone len 2 dni pred odchodom.
    8. Komplikovaný defekt deň pred odchodom - zničená pneumatika aj disk
    9. Odtrhnutý motor lode z uchytenia - prvý deň plavby a potom počas celej plavby.
    10. Pokazená prevodovka na lodi - niekoľko dní v Amsterdame, postupne sa to dalo dokopy.
    11. Zničená prevodovka na aute, ktorým šla prvá skupina späť.