• Day 1

Úvodné slovo

October 21, 2022 in Slovakia ⋅ ⛅ 12 °C

Danka už od augusta v kuse hučí, že chce ísť k moru a ja som sa jej teda rozhodol tento sen splniť. I keď teplotu mora odhadujem na 5 až 10 stupňov, čím jej určite schladím jej pôvodné horúce nápady siahajúce od tradičného Thajska až po nápady typu Senegal. V poslednom čase síce skrotla na úroveň Kanárskych ostrovov, ale každý dušou námorník vie, že Baltic je proste Baltic...

Sivé Ferrari (modelový rad Scénic) je plne natankované, že mu až láme ručičku (viď. obrázok) a už od včera zbalené vrátane servisnej výbavy čítajúcej "až" fukár na kolesá.
    Čo už viac by sme mohli na tejto "len" cca 2500km ceste s naším sivým nezmarom potrebovať. Podľa Danky je už desať rokov za hranicou životnosti, ale odkedy mu nejde tachometer (a teda kilometre nepribúdajú), tak sa mu akosi do šrotu nechce.

To my si berieme trošku väčšiu servisnú výbavu na prežitie zahŕňajúcu až 2 krabice liekov (viď. foto). Danka je totiž štandardne usoplená. Snáď jej to 5 stupňové more pomôže :) No a ja po poslednej návšteve liečiteľky jednou nohou v hrobe už poznám snáď všetky čínske bylinky vo forme zlisovaných čiernych guličiek, ktoré do seba ládujem snáď každé 3 hodiny.

Bonusom je, že všetko sme dokázali natlačiť do kufra auta, čo pri balení na 6 dňovú dovolenku u Danky vôbec nie je štandard a vzhľadom na predpoveď počasia (horšie ako zlé) dúfame, že si aspoň trošku užijeme.

P.S. že si oddýchneme v to nedúfame :)