• Day 3

Konečne v Štetíne

October 23, 2022 in Poland ⋅ ☁️ 13 °C

Po ďalších 3 a pol hodinách jazdy dorážame do Štetína. Budeme bývať v apartmáne, ktorý bol síce na bookingu, ale je to nejaká súkromná osoba, ktorá na nás čakala celý deň, kedy sa slovákom uráči prísť sa ubytovať.
    A došli sme o pol deviatej večer s tým, že nás hneď čakalo nemilé prekvapenie. My nemáme kde parkovať, apartmán nemá ani jedno parkovacie miesto. No a všade okolo "Parking platny". Ej karma nás dobehla... Nikto tu nemá miesto, každý platí a keďže sme na exkluzívnom mieste, tak sme vraj v zóne 0 (staré mesto, centrum, najdrahšie) a bezplatné parkovanie by sa asi našlo pekne ďaleko, lebo vraj je tu ešte zóna 1 a potom ešte zóna 2.
    Našťastie nám majiteľ poradí parkovanie za skvelú cenu a pokiaľ ako správni gadžovia z Michaloviec nemáme problém behať na parkovisko po štvorprúdovke pomedzi autá (chodník tam nie je), krížom cez značku "zákaz vstupu chodcom", tak je to 2 minútky pešo od nás.

Keď si však parkovisko ideme vyskúšať, tak ten parkomat na nás vyhadzuje nejaké divné údaje, až kým nezistím, že Danka mi dáva úplne iné peniaze ako tvrdí.
    Na x-tý pokus sa nám parkomat pokúša naúčtovať pokutu v hodnote 50 Eur (naviazanú už na našu značku) po poľsky mu nerozumieme, po anglicky nerozumie ani google translator a môj tlak riadne stúpa.
    Našťastie na pokus x+2 to už nejako dáme. Uhhh to bolo stresu...

Na foto náš apartmánik. Nedokázal som to nejako extra pofotiť, ale je to parádne.
    Rozmerovo väčšie ako Tomčov byt s 3ma veľkými francúzskymi (celopriehľadnými, žiadna mreža zvonku) oknami. Síce parádny výhľad rovno na rieku Odru so zaparkovanými lodičkami, ale sedieť pri stole v kuchyni chce u mňa trochu odvahy (zopár cm za stoličkou veľké okno a trojposchodový "prepad" dole).
    No a navyše všade obrazy s lodnou tématikou...