• Day 4

Kupujeme prací prášok...

October 24, 2022 in Poland ⋅ ☁️ 18 °C

V nákupnom centre sa najeme v reštaurácii typu "Ber si, čo chceš, platí sa za váhu". V Carrefoure kupujeme nejaké dobroty na večeru a prací prášok. Na drzovku predbehneme všetkých v rade pri pokladniach, lebo sme nepochopili poľský systém - všetky pokladne sú na pohľad voľné, mimo je nejaký rad, kde sme mali stáť a z radu sa postupne zvoláva k vybraným pokladniam.
    Po príchode do apartmániku sa Danka rozhodne prať. Áno prať na dovolenke... A keďže je apartmánik dobré vybavený, tak zajtra objaví umývačku riadu, vysávač a napozajtra stadiaľ budem utekáť...
    V strede apartmánu rozkladá sušiak a vzhľadom na moju únavu mi oznamuje, že zajtra môžem spať dokedy chcem, ale od ôsmej beží zase práčka...

Inak žehliacu dosku už objavila, ale žehličku zatiaľ ešte nie...

P.S. Na fotkách elektroauto značky “Seres" - to by sa u nás určite predávalo, potom si všimnite tie malé nákupné košíčky a vo foodcentre spravili z 1000l nádob na vodu svietiace lampy...