Satellite
Show on map
  • Day 5

    Ňaňo objaviteľ

    February 28, 2023 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

    Ňaňo je veľmi všímavý a preto v zákutiach panenskej pláže dokázal nájsť:
    - zvyšky (stroskotanej, alebo rozbitej drevenej thajskej lode)
    - lodné lano (to je to, na čom visí kotva)
    - lodný fender
    - zvyšky rybárskych sietí
    - krásne vlajočkami vyzdobenú bójku
    (bohužiaľ nič nemáme na fotke)

    A keď sme s ním vošli do thajských potravín, dokázal objaviť niečo, čo prevrátilo môj svet naruby.

    Ten pocit, keď som vo Vietname objavil meter veľký drevený model čínskej lode a bol som kvôli tomu ochotný kúpiť obrovský taško-kufor rozmermi väčší ako povolená batožina v lietadle a ťahať ho polku Vietnamu a polku zemegule za sebou...
    Ten pocit tu bol zas... A útočil na mňa celého a ja som mu úplne a bezbranne podliehal.
    Čo Ňaňo dokázal objaviť v potravinách, čo ma tak zaujalo a zatúžil som po tom? Môžete si tipnúť kto chce v komentároch, ale len pre zábavu, lebo šance, že to niekto uhádne sú (myslím) prakticky nulové a časom to samozrejme prezradím...
    - to be continued...

    P.S. kto to nepozná to biele na fotke je lodný fender; gratulujeme všetkým, ktorí sa snažili a aj uhádli aspoň niečo...
    Read more