• Day 8

Vymetáme miestne bary

March 3, 2023 in Thailand ⋅ ☀️ 26 °C

Na Ngai nie sú žiadne cesty, chodníky a teda ani autá, motorky, bicykle, proste nič.
    Jediný spôsob presunu je pešo, od rezortu do rezortu po pláži.

Poobede teda začíname náš beachwalking prieskumom vedľajších rezortov.
    Končíme tak v luxusnom rezorte na luxusnej kávičke za luxusnú cenu z originál kávovaru, o ktorej tu ženy snívajú už od začiatku pobytu.

Pokračujeme drinkami v plážovom bare. Drahé to je ako na Slovensku, ale kvalita 200%. Taký shake sme nepili ešte nikde, tak výrazná chuť a ľad rozomletý na mikročiastočky, že v celom shake po ňom nie je ani stopa. Top shake, top cena.
    Jedine Peťka nespokojná po hláške usmiatej barmanky "Fanta finish".

Peťka je náš "odborník" na thajské dobroty. Najviac jej chutí Fanta, toast, vajce a čistá ryža (rizoto už je príliš kontaminované mikročiastočkami inej zeleniny, ktoré sa musia vytriediť).
    Aby som jej nekrivdil, shaky jej chutia tiež.

Večer končíme v rodinnom bare na pláži s autentickou atmosférou a živou hudbou.
    Pozbíjané z toho, čo pláž dala to spravuje skupinka výzorovo výrazných thajčanov fajčiacich ušúľané cigaretky (jointy?) - viď. foto.

Tam si dáme nejaké dobroty, v našom prípade v originál thajskej štipľavosti (uhh, ale že to bola kvalitná žieravina)... Niečo popijeme, ale hlavne sa zabavíme.
    Danka podgurážená silným drinkom z predchádzajúceho baru je v nálade. Ešte jeden drink a sedí pred mikrofónom a spieva naše ľudovky.
    Ňaňo so svojou nenapodobiteľnou angličtinou (alkohol po anglicky je podľa neho špiritus) dohaduje s bossom, že v sobotu, keď sa tam bude konať veľká párty sme tam zas aj s jeho zásobami slovenského alkoholu.

Pripomína nám to barové časy na Ko Jume.

P.S. Cesta do posledného baru a z posledného baru prebiehala už po tme a bol to minimálne kilometer, ktorý si Ňaňo užíval tým, že plašil občas aj 10 cm krabov takým spôsobom, aby vbehli pod nohy rovno nám... Joj ani som nevedel, ako sa dá s tou mojou zošrubovano-polámanou nohou skákať. Navrešťali a nasmiali sme sa kvalitne. A že tam tých krabov bolo požehnane, že občas sa na nás vyrútili doslovne teamovo...