• Day 8

Tyrkysová pláž na Ngai

March 3, 2023 in Thailand ⋅ ☀️ 26 °C

Ostrov Ngai to je jedna asi 2km dlhá krásna piesková pláž s krásnou tyrkysovou vodou, ktorá sa po asi 200m od brehu prepadáva do tmavej hlbočiny tvorenej korálovým útesom plným farebných rybičiek (dúfam, až tam sme zatiaľ nedošli).
    A na brehu v strede tejto pláže máme bungalowiky s krásnym výhľadom (pozri foto fotené cez okno domčeka).

Takže hneď po vybalení z lode (a najedení sa - to je vždy základ sečovského dňa) naskáčeme do vody s pomaly až metrovými vlnami a šantíme.
    Peťka je doslovne naša morská panna. Voda je jej živel, skáče si v nej, ponára sa, preteká ako malý delfínik. Pri kúpaní v mori vždy doslovne ožije.

P.S. Tomčo porovnaj svoju farbu po mesiaci v Thajsku s Ňaňovou farbou (foto pri červenom kajaku) po tom ako sa 1,5 hodiny cesty z Libongu na Ngai opekal na prednej palube longtailboat :)

P.S. part 2 na fotke s motorom kapitán opravuje motor len zopár 10 sekúnd po vyrazení (v pozadí na motore dôležitá vrtuľka :), to jedlo v alobale, to som skúšal "Playboy salat" a tá biela ovečka je náš rezortový pes