• Day 14

Čarokrásna Lanta :)

March 9, 2023 in Thailand

Úprimne na Lantu som sa netešil a považujem ju za najhorší ostrov nášho výletu...
    Ale ako sa vraví - ako si zariadiš, tak máš...
    A my máme ešte tu výhodu, že thajský bôžik šťastia stojí vždy pri nás a tak v rezorte porobíme čachre-machre s izbami a hups...
    Milan a Danka si koniec dovolenky užijú v beachfront bungalow - teda v modernej a perfektne vybavenej izbičke s teraskou a výhľadom priamo na more. 2 kroky pred nami "massage", 4 kroky more (obrazne), čo viac si priať.
    Už teraz viem povedať, že sa nám to ubytovanie gradovalo celú dovolenku od najhoršieho (neznamená zlého) smerom k lepším a ku koncu dovolenky si už užívame superkomfort. Konečne máme relatívne tichú klímu, ktorá nefúka priamo na nás, Danka má veľkú skriňu a množstvo úložných priestorov, kúpelňa konečne spĺňa moje takmer nesplniteľné štandardy a posteľ sa svojou veľkosťou a kvalitou matracu blíži k tomu, čo máme doma... No a v chladničke sa okrem mango a ananásového džúsu schladzuje roztečená Fidorka :) No a príde deň, keď zapneme aj telku, kohútie zápasy si nemôžeme nechať ujsť :)
    A navyše to more pred nami vôbec nevyzerá tak, ako som od Lanty čakal, že sa do neho nebude dať vojsť. Aj pri odlive sa dá kúpať.
    No proste idylka na pláži!

P.S. bývame v tom domčeku za nápisom "Lanta Bee Garden" na druhej foto; tiež obrázok pláže ako vyzerá priamo pred nami