• Day 15

Mini národný park a zabiják Ňaňo

March 10, 2023 in Thailand

Ňaňo objavuje nejakú miniverziu národného parku, kde sa prechádzame pomedzi mangrovníky a je tam zopár kanálov, po ktorých jazdia vyhliadkové loďky.

Končíme tam v centrálnej reštaurácii, kde majú bazén s farebnými rybičkami a Ňaňovi ponúknu možnosť nakŕmiť ich.
    Ňaňo teda drží potravu 20cm nad vodou a čaká, že rybička vyskočí a vytrhne mu ju z ruky. To sa síce stane, ale ešte predtým iná šikovná rybička vyskočí a fľusne (napľuje) mu vodu rovno do tváre. Toto teda nečakal. Aspoň som sa zabavil.

To som nevedel, že už o chvíľu sa všetci budú baviť na mne, keď sa na mňa zameria najväčšia opica.
    Nechce mi dať pokoj a po chvíli chápem, že má záujem o moju červenú malinovku.
    Nejako ju uchránim, ale bol to boj :) - viď. video.

Návštevu parku ukončujeme tým, že Ňaňo neprispôsobí rýchlosť jazdy svojim schopnostiach a prejde gekona - chce to nadštandardné schopnosti strafiť sa s motorkou presne do malého bezbranného gekoníka prebiehajúceho cez cestu tak, že mu vytrhá všetky črevá...

Vďaka milovníkovi zvierat zo Sečoviec o jedno zvieratko v národnom parku menej...